×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بیمارستان روزبه پس از ۸۵ سال سند دار شد

رامین رحیم نیا: اخذ سند تک برگ بیمارستان روزبه حاصل تلاش و خرد جمعی در راستای تحقق اهداف دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

مراسم رونمایی از سند مالکیت بیمارستان روزبه بعد از ۸۵ سال با حضور حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، عبدالحمید مرادی مدیر کل امور املاک سازمان ثبت و املاک کشور، فاطمه دادگر مدیر کل اموال و دارایی های دولت، محمد افخمی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان تهران، رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، روسای ثبت اسناد و املاک حوزه های ثبتی تهران، مدیران و کارشناسان ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران،در این مراسم که ظهر سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ در سالن دارالفنون سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد؛ مهندس محمد کاظم امینی رئیس اداره املاک و مستغلات دانشگاه ضمن تشکر از حضور مدعوین، اخذ سند مالکیت بیمارستان روزبه بعد از ۸۵ سال با همکاری و همراهی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران و همکاری حوزه ثبت ملک رودکی تهران را فرآیند بسیار بزرگ و با اهمیت خواند و گفت: تلاش اداره املاک و مستغلات دانشگاه علوم پزشکی تهران از بدو تاسیس پرداختن به مستند سازی املاک مهم متعلق به دانشگاه خصوصاً بیمارستان های مهمی همچون روزبه بوده است.

رئیس اداره املاک و مستغلات دانشگاه در ادامه به ارائه گزارش مبسوطی در خصوص دستاوردها و چالش های این اداره پرداخت و تصریح کرد: با اخذ سند مالکیت بیمارستان روزبه ۲۳۷۶۲ متر مربع به عرصه مستند سازی شده و متعلق به دانشگاه علوم پزشکی تهران افزوده شده است و جا دارد در این فرصت مغتنم از تمام عزیزانی که در طی این مسیر دشوار سهم بزرگ و کوچکی را داشته اند قدردانی کنم.

در ادامه دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن تشکر از همه عزیزانی که در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده اند؛ گفت: همه در کنار هم به دنبال یک هدف مشترک هستیم آن هم حرکت به سمت تعالی و رشد دانشگاه علوم پزشکی تهران است که باید قدر آن را بدانیم و خدا را شاکر باشیم. معاون توسعه دانشگاه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه « دانشگاه علوم پزشکی تهران، نماد آموزش عالی کشور است»؛ تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران با تلاش‌های گسترده در حوزه پژوهش و فناوری، به جمع ۵۰۰-۴۰۰ دانشگاه برتر جهان در رتبه‌بندی شانگهای پیوسته است که این مهم نشان می دهد دانشگاه در تربیت نیروهای نخبه و زبده در منطقه در سطح ملی و بین المللی جایگاه ویژه ای دارد. دکتر رحیم نیا حضور مدعوین این جلسه در دانشگاه را به فال نیک گرفت و خاطر نشان کرد:اخذ سند تک برگ بیمارستان روزبه حاصل تلاش و خرد جمعی در راستای تحقق اهداف دانشگاه است.

همچنین در این مراسم از برخی اسناد مالکیت دانشگاه علوم پزشکی تهران نظیر مراکز سلامت شاه آبادی، ابوذر، شجاع فرد، اکبرآبادی، بیمارستان روزبه، دانشکده توانبخشی و … که در طی دو سال گذشته با همکاری حوزه های ثبتی استان تهران اخذ شده نیز رونمایی و از روسای حوزه های ثبتی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

افخمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک تهران نیز ضمن اشاره به هدف اداره تحت مدیریت خود جهت ارتقاء در رتبه بندی ادارت کشور اشاره ای نیز به رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی تهران در کشور داشته و ابراز امیدواری نمود که این دانشگاه در آینده ای نزدیک در رتبه های جهانی نیز ارتقاء چشمگیر را شاهد باشد. وی با بیان الزامات قانونی موجود جهت مستندسازی املاک دولتی از مدیران دانشگاه درخواست نمود تا ظرف دوماه آینده اقدامات مستندسازی املاک دانشگاه را جهت املاک باقی مانده خود عملیاتی نموده و یادآور شد که در این مسیر خود و روسای حوزه های ثبت اسناد و املاک استان تهران از هیچ گونه تلاشی جهت همکاری با دانشگاه علوم پزشکی تهران دریغ نخواهند نمود.

توضیح اینکه در پایان این مراسم از سند تک برگ بیمارستان روزبه دانشگاه علوم پزشکی تهران بعنوان نمادی از تلاش های مدیران و همکاران این دانشگاه جهت مستندسای املاک دولت رونمایی شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches