×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بیش از ۳۰ المان زائد در میدان انقلاب جمع آوری شد

اقتصادتهران: معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۶ با تاکید بر ساماندهی میدان انقلاب، از حذف بالغ بر ۳۰ المان شهری زائد از نمای شهری این میدان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، افشین خدامی با بیان این خبر گفت: به منظور ساماندهی میدان انقلاب در مهرماه بیش از ۳۰ المان شهری زائد در این میدان جمع آوری شده است، حذف زوائد فیزیکی نرده‌های اضافی، سایبان ها و تابلوهای فرسوده، چراغ‌ها و پایه های فرسوده، حذف اتاقک‌های برق، جمع‌آوری کیوسک شرکت واحد در ضلع شرقی میدان و… از اقداماتی که به تازگی انجام گرفته است.

معاون امور شهری محیط زیست منطقه ۶ از احداث محل استراحتگاه مسافران در میدان انقلاب خبر داد و افزود: دو کارگاه مترو در میدان انقلاب جمع آوری و محل مربوطه آسفالت شده است، باکس های گل و محل استراحتگاه و توقفگاه برای مسافران نیز جانمایی شد.

از دیگر اقدامات می توان به رنگ‌آمیزی جدول طول میدان و برداشتن پل عابر پیاده از ابتدای خیابان کارگر در جنوب میدان انقلاب، اشاره کرد.

خدامی ادامه داد: قرار است تا جداره‌های میدان انقلاب، ساختمان ها و تابلوهای قدیمی و فرسوده اطراف این میدان نیز ترمیم و نوسازی شود.

ساماندهی میادین اصلی منطقه از جمله ولی عصر (عج) و هفت تیر که در سال های اخیر در دست مترو بوده است، با تحویل این میادین کار نوسازی، ساماندهی و زیباسازی آنها آغاز شده است.

 

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches