×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بیش از ۸ هزار نفر از رانندگان آموزش خط سفید دیدند

اقتصادتهران: سرپرست معاونت حمل نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ از آموزش رانندگان تاکسی، اتوبوس و سایر خودروهای خدمات رسان خبر داد و گفت: این آموزش‌ها با هدف اصلاح فرهنگ ترافیک در شهر تهران صورت می گیرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ مهدی اناری با بیان این خبر افزود: در راستای تحقق اهداف کمپین آسمان آبی زمین پاک و به منظور آشنایی رانندگان خودروهای حمل و نقل عمومی با اهداف این کمپین با محوریت خط سفید، آموزش به رانندگان به عنوان سفیران پیشتاز خط سفید در الویت اجرای این طرح قرار گرفت.

وی افزود: رانندگان در این دوره آموزشی به صورت فشرده با نظم و انضباط در رانندگی که در آن توجه به «خط سفید» و «حقوق عابران پیاده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، آشنا خواهند شد.

اناری افزود: آشنایی مقدماتی با خط سفید، بررسی تأثیر عوامل اجتماعی بر اجرای طرح، ارتباط مؤثر با مسافرین و آموزش طرح توسط رانندگان به دیگران از جمله مواردی است که در این کارگاه های آموزشی مطرح می شود.

سرپرست معاونت حمل نقل و ترافیک منطقه در ادامه گفت: در این کلاسها تاکسیرانان خطی و گردشی و اتوبوسرانان با همکاری سامانه ۳ اتوبوسرانی و روئسای خطوط، رانندگان خوردو سرویس شهر ویژه رانندگان فعال درشهرداری و بانوان شاغل در منطقه با حضور در پارک آموزش ترافیک در دستور کار قرار گرفته است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches