×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بیش از ۴۰ میلیون نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

اقتصادتهران: معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: بیش از ۴۰ میلیون نفر در قالب بیمه شده و بازنشسته تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی کشور هستند و از خدمات ۱۸ گانه سازمان برخوردار می شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر منصور اعتصامی در دیدار جمعی از روحانیون و امامان جماعت سازمان تامین اجتماعی کشور با حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی گفت:۵ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی در کشور تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که ماهانه مبلغی در حدود ۳۰۰۰ میلیارد تومان به آنان پرداخت می شود.

وی افزود: با احیای مجدد معاونت فرهنگی و اجتماعی در سازمان تامین اجتماعی ارتباط بیشتری با حوزه برقرار شده و اقدامات فرهنگی با محوریت فعالیتهای فرهنگی قرآنی رنگ و بوی تازه ای در تامین اجتماعی به خود گرفته است.

دکتر اعتصامی پاسخگویی، حرکت بر اساس برنامه،تاکید بر اصول و ارزشهای دینی و ایجاد اعتماد با مخاطبان را ۴ راهبرد مدیریت ارشد سازمان در ۲ سال اخیر خواند و تصریح کرد: توسعه مفاهیم بیمه ای بر اساس دانش های روز و ارتباط سازنده با دانشگاه و حوزه در زمینه برقراری همکاری های متقابل،مسیر حرکت ما را در تامین اجتماعی ترسیم می کند.

وی یادآور شد: برگزاری جلسات منظم با اساتید حوزوی، ارتباط با ائمه جمعه کشور برای نخستین بار و جهت دار کردن برنامه های قرآنی در سازمان تامین اجتماعی از برنامه های در دست اقدام معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches