×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
بیش از یکهزار هکتار بافت مسکونی جنوب کرمان فرسوده است

اقتصادتهران: مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: یکهزار و ۹۵۰ هکتار از بافت منطقه جنوب کرمان فرسوده است و نیاز به بازسازی دارد.

به گزارش ایرنا محمد ساردویی شبانگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در پنجمین نمایشگاه استانی جنوب کرمان افزود: ۲۱ درصد مردم جنوب کرمان در بافت های فرسوده زندگی می کنند.

وی به احیای بافت های فرسوده در جنوب کرمان اشاره کرد و افزود: ۲ شهرستان جیرفت و کهنوج در زمینه بافت های فرسوده و بازآفرینی شهری در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار دارد.

وی گفت: ۹ محله بافت فرسوده در جیرفت شناسایی و تاکنون پنج محله این شهرستان در ستاد بازآفرینی استان تایید و طرح های آن نیز آماده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان با اشاره به سکونتگاه های غیر رسمی جنوب کرمان افزود: فقط یک سکونتگاه غیر رسمی در محله حسین آباد شهرستان جیرفت وجود دارد که برای رفع این مشکل در طرح بازآفرینی به آن توجه شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان کهنوج چهار محله برای وجود سکونتگاه های غیررسمی تایید شده است گفت: در زمینه رفع این مشکل نشستی با فرماندار این شهرستان برگزار و مقرر شد مبلغی از اعتبارات استانی برای این بخش در نظر گرفته شود.

ساردویی گفت: ۱۳۰ کیلومتر بزرگراه و ۳۲۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی در جنوب کرمان در حال ساخت است.

وی افزود: ۶۷۰ کیلومتر راه روستایی آسفالته در دولت تدبیر و امید در جنوب کرمان ساخته شد که این عملکرد خوبی در زمینه فراهم کردن زیرساخت ها در روستاها است.

وی به فعالیت جهادی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در محورهای جیرفت به بافت و جیرفت به سه راهی بم اشاره کرد و گفت: ۴۸ کیلومتر از محور جیرفت به سه راهی بم در حوزه استحفاظی این اداره کل است که در دولت تدبیر و امید ۲۵ کیلومتر این مسیر ۲ بانده شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches