×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده و سلولزی گشایش یافت

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته که در نوع خود بزرگ ترین نمایشگاه منطقه خاورمیانه محسوب می شود، امروز دوشنبه با حضور برخی مقامات مسئول و روسای اتحادیه ها و انجمن های مرتبط در تهران گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته؛ ۲۰۰ شرکت داخلی و ۳۷ شرکت خارجی از ۱۳ کشور مختلف جهان شامل ترکیه، آلمان، چین، فرانسه، کانادا، اسپانیا، یونان، مصر، مالزی، هنگ کنگ، کره جنوبی، امارات و هندوستان حضور دارند و جدیدترین تولیدات و خدمات خود را در این زمینه ارائه کرده اند.

در این نمایشگاه علاوه بر عرضه انواع مواد شوینده و پاک کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، محصولات محافظتی پوست، مو و رنگ مو، عطر، ادوکلن و اسپری، خوشبو کننده و محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه ای، خدمات بازرگانی و مشاوره ای، انواع دستگاه ها، صنایع، تجهیزات و ماشین آلات این حوزه هم به نمایش عموم گذاشته شده است.

جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در این حوزه، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت های علمی و تحقیقی در مورد ذائقه مصرف کنندگان، رقبا و محصولات جدید آنها، پیش فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید، اطلاع از آخرین استانداردهای علمی و پژوهشی خارجی، اشتغالزائی، تعامل بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندی های شرکت های داخلی و کشف استانداردهای بالقوه در داخل کشور، مهمترین اهداف برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته عنوان شده است.

این نمایشگاه در فضایی به مساحت بیش از ۲۱ هزار متر مربع برگزار شده و علاقمندان می توانند از تا یکم خرداد ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۶ از این نمایشگاه واقع در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران بازدیدکنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches