×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بیان دیدگاه های معاونین مدیرعامل در کارگاه آموزشی ذیحسابان شرکت پست

اقتصادتهران: معاونین فناوری اطلاعات و فنی مدیرعامل در کارگاه آموزشی معاونین پشتیبانی و ذیحسابان مباحث مورد نظر خود را تشریح کردند. 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، دکتر نجفی معاون فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک مدیرعامل به بررسی گزارش برخی از خدمات پست هوشمند در بازارهای تجارت الکترونیک پرداخت و گفت: زیر ساخت های حوزه فناوری اطلاعات دنیا را به سمت رویکردی به نام سیستم یکپارچه سازی برده است.

وی افزود: یکپارچه سازی، انعطاف پذیری و نوآوری از رویکردهای اصلی شرکت ملی پست می باشد که باید سرلوحه امور شرکت پست قرار گیرد.

وی با تأکید بر این که ما رقبای زیادی داریم که در آینده شرکای ما را جذب خواهند کرد افزود: ما باید همه تلاش خود را برای حفظ مشتریان نموده و در مقابل رقبا انعطاف پذیری بیشتری داشته باشیم.

معاون فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک مدیر عامل در ادامه، نوآوری را از دیگر رویکردهای شرکت ملی پست دانست و افزود: بدون نوآوری، ارائه خدمت و تعامل با طرف های مقابل غیر قابل تصور می باشد و باید دنبال چابکی سیستم های تجارت الکترونیکی و نرم افزاری مان باشیم.

نجفی ادامه داد: باید ضمن ارتقاء کیفیت سرویس های تجارت الکترونیک و بهره وری از سامانه تجارت الکترونیک اهداف کلان، راهبردهای حوزه تجارت الکترونیک و اقدامات در حال اجرا و انجام شده در زمینه توسعه تجارت الکترونیکی را بازبینی و مورد بررسی بیشتر قرار داد.

حسن نژاد معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل نیز در این کارگاه دو روزه با بیان این که ما یک شرکت درآمد و هزینه هستیم و باید اقتضای کسب و کار را رعایت کنیم اظهار داشت:  باید الزامات کسب و کاری را رعایت و به همکاران در این زمینه اطلاع رسانی و تأکید کنیم.

وی افزود: ما به عنوان بخش حمل و نقل و ارائه خدمات در غالب مرسولات پستی به صورت رسمی و غیر رسمی رقبای زیادی داریم و باید برای تأمین هزینه ها از منبع درآمدی هزبنه کنیم.

معاون فنی و بازرگانی عنوان کرد: اساساً مفهوم شرکت این ست که بابد در نقطه بالای سر به سری قرار گیرد و بتواند به اندوخته خزانه دولت نیز اضافه نماید. ضمن این که باید استراتژی مشخصی در مجموعه فعالیت ها در حوزه پست داشته و عملیات خود را اقتصادی کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches