×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بیمه کوثر خدمات شرکت‌های بیمه را در قالب تصویر به نمایش گذاشت

اقتصادتهران: برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی بیمه منجر خواهد شد که خدمت بیمه در قالب تصاویر برای بیمه گزاران به نمایش گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل بیمه کوثر در حاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت بیمه ابراز امیدواری کرد که برگزاری اینچنین رویدادهایی به کاهش خسارات وارده در این بخش برای بیمه گزاران منتهی شود.

وی با بیان آن که کارکنان بیمه کوثر در صدد هستند تا بیمه گزاران را نسبت به مفاد بیمه نامه‌ها آگاه کنند، تصریح کرد: با توجه به این که شرکت بیمه کوثر از شرکت‌های سود آور صنعت بیمه محسوب می‌شود، این امر کمک می‌کند تا این شرکت نقش آفرینی بهتری در مقوله کاهش مدت زمان پرداخت خسارات داشته باشد و از این جهت رضایت بیمه گزاران حاصل گردد.

آقادادی با بیان آن که بیمه کوثر همواره تکریم بیمه گزاران را در دستور کار قرار داده است در خصوص هدف از برگزاری این نماشگاه یادآور شد: این نمایشگاه که با رویکرد افزایش تعامل میان ذینفعان و گسترش فرهنگ بیمه طراحی شده است موجب می‌گردد تا بیمه گزاران و سایر ذینفعان در این نمایشگاه از خدمات غیر حضوری ما آگاه شده تا در نهایت به گسترش تعاملات فی مابین منتهی گردد.

وی افزود: بازدید و استقبال از این نمایشگاه خوب بوده به طوری که مدیران عامل سایر شرکت‌های بیمه از این نمایشگاه بازدید کردند.

مدیرعامل بیمه کوثر با بیان آن که مصمم هستیم از تجارب این نمایشگاه در برگزاری نمایشگاه‌های برای سال‌های آینده هم استفاده کنیم اظهار داشت: ما به صورت هدفمندتر در حال شناسایی مخاطبان خودمان هستیم تا برای گسترش ارتباطات با سایر شرکت‌ها و افزایش تعاملات بیمه کوثر اقدامات ارزنده‌ای صورت گیرد.

وی در خصوص هدفگذاری پرتفوی بیمه کوثر تا پایان سال گفت: پس از گذشت ۸ ماه به پورتفوی ۸ هزار میلیارد تومانی که در پایان سال گذشته حاصل گشت نایل آمده و مصمم هستیم که این رقم تا پایان سال به ۱۱ هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

به گفته مدیرعامل بیمه کوثر، گزارش مبسوطی در پایان آذرماه از عملکرد بیمه کوثر ارائه خواهد شد.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches