×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی؛ ۲۸ آذر

بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته با حضور و مشارکت بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی از ایران و ۱۵ کشور خارجی از ۲۸ آذر تا اول دی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد. به گزارش ستاد خبری بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته ؛ در این نمایشگاه ، شرکت های داخلی و خارجی ضمن عرضه جدیدترین و نوین ترین دستگاههای چاپ ، دستگاههای بسته بندی ، دستگاهها و تجهیزات کد گذاری ، دستگاههای پلمپ صادراتی و کالاها و اجناس ویژه بسته های داخلی و صادراتی ؛ روش های نوین بسته بندی کالاها برای جذب مخاطبات و بازارهای صادراتی را نیز ارائه خواهند کرد.

رئیس ستاد اجرائی «بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته» از استقبال چشمگیر شرکت های خارجی خبر داد و گفت : بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی تهران ، امسال شاهد رشد ۱۲۰درصدی حضور شرکت‌های خارجی است. احمد ابوالحسنی افزود : از ۵۰۰ شرکت حاضر در این نمایشگاه حدود ۸۰ شرکت خارجی و مربوط به کشورهای چین، امارات، ترکیه، اسپانیا، ایتالیا، کانادا ، کره جنوبی، هند، ژاپن، سوئد ، سوئیس ، انگلیس، اتریش، آلمان و فرانسه است که نوین ترین و جدیدترین تجهیزات ، تولیدات و خدمات خود را عرضه می کنند.

وی گفت: در مراسم افتتاح این نمایشگاه ؛ وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنعت معدن و تجارت ، معاونان وزرا ، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان اتحادیه ها و انجمن های مربوطه حضور خواهند داشت . ابوالحسنی گفت: این نمایشگاه را شرکت صنوف تهران و خدمات فنی ایران با همکاری اتحادیه صنف چاپخانه‌داران، اتحادیه لیتوگرافان، اتحادیه صحافان و انجمن کارتن ورق ایران ، در ۱۰ سالن اصلی و بزرگ محل دائمی نمایشگاهها و در فضائی بالغ بر ۳۵ هزار متر مربع برگزار می کنند.

رئیس ستاد اجرائی بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته افزود: ۳۵ درصد از فضای نمایشگاه امسال در اختیار بخش ماشین‌آلات چاپ ؛ ۳۰ درصد در اختیار ماشین آلات بسته‌بندی و ۳۵ درصد نیز در اختیار دیگر بخش های مرتبط ، قرار گرفته است.

وی اضافه کرد : ماشین‌آلات صنعت چاپ بسیار سنگین و دارای قطعات و بخش های بسیاری است و نمی‌توان آن را در مدت کوتاهی سرهم کرد ، اما در نمایشگاه امسال شاهد حضور تعداد زیادی از آنها هستیم.

ابوالحسنی گفت : در حاشیه این نمایشگاه یک همایش علمی و چهار کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف صنعت چاپ و بسته بندی و نقش و جایگاه مهم آن در توسعه صنعتی و صادراتی کشور برگزار خواهد شد.

قرار است در چهار روز برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته ؛ شش هیئت تجاری و بازرگانی از ترکیه ، هند ، عراق ، افغانستان ، امارات و چین از آن بازدید کنند.

امسال برای نخستین بار در محل نمایشگاه آموزش پیشرفته اپراتوری چاپ همزمان نیز در محل نمایشگاه ارائه و به متخصصان صنعت چاپ کشور که در این دروه چهر روز شرکت کنند گوهینامه برتر چاپ اپراتوری داده خواهد شد.

علاقه مندان می توانند از ۲۸ آذر تا یکم دی ، هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ با حضور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches