×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بوستان شمال تهران مجهز به آبگرمکن خورشیدی شد

تهران اکونومی: با هدف استفاده از انرژی های نو و تجدید پذیر، ۸ بوستان شمال تهران مجهز به آبگرمکن‌های خورشیدی شدند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس آسیه اقدسی مدیر واحد محیط زیست و انرژی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: تأثیرات مخرب سوخت های فسفری بر محیط زیست، قیمت مناسب انرژی خورشیدی و اثر آن در کاهش آلاینده های زیست محیطی از دلایل استفاده از آبگرمکن‌های خورشیدی است که توسط ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و واحد محیط زیست و انرژی منطقه در بوستان های منطقه اجرا شده است.
وی افزود: در حال حاضر ۱۸ آبگرمکن خورشیدی جهت سرویس‌های بهداشتی و اسکان کارگری در بوستان‌های قیطریه، گلریزان، احمد لو، مادر، ۲۲ بهمن، مهرگان، نیاوران و طلیعه به سیستم گرمایشی خورشیدی مجهز شده اند.
اقدسی گفت: باتوجه به نیاز کارگران به آبگرم جهت استحمام ۴ دستگاه آبگرمکن خورشیدی در ساختمان اسکان کارگری در شمال بوستان نیاوران نصب شده است که آب را تا دمای ۷۵ درجه با استفاده از انرژی خورشیدی گرم و در حدود۳۰ تا ۴۰  درصد در مصرف سوخت صرفه جویی می‌شود.
مدیر واحد محیط زیست و انرژی شهرداری منطقه یک تصریح کرد: واحد محیط زیست و انرژی این منطقه با توجه به سیاست‌های کلان دولت در جهت هدفمند کردن یارانه های انرژی ونیز اجرایی شدن آیین نامه های مربوط به افزایش تعرفه برق وسوخت در ساختمان‌ها اقدام به هوشمند نمودن کلیه موتورخانه های تحت پوشش اصلاح الگوی مصرف منطقه به سیستم کنترل هوشمند به تعداد ۱۸ مورد نمود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches