×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بودجه عمرانی آموزش و پرورش سه برابر شد

اقتصادتهران: وزیر آموزش و پرورش گفت: در این شرایط سخت اقتصادی با تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعتبارهای عمرانی آموزش و پرورش در سال ۹۷ سه برابر ۹۶ و در سال ۹۸ بیش از سه برابر سال ۹۷ در بودجه پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا، سید محمد بطحایی روز جمعه در نشست شوراهای آموزش و پرورش شهرستان های جنوبی استان بوشهر افزود: این موضوع نشان می دهد که همه مسئولان و دست اندرکاران برای ارتقای آموزش و پرورش و جبران فاصله ها تلاش می کنند اما مقدورات کشور اجازه بیشتر از این را نمی دهد.

وی اضافه کرد: در این شرایط سخت اقتصادی بودجه عمرانی آموزش و پرورش ۱۱۲ درصد تخصیص یافته این در حالی است که این عدد در سال ۹۶ تا پایان اسفند تنها ۶۳ درصد محقق شده بود.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: با توجه به محدودیت منابع و اعتبارها تلاش می شود با وجود همه مشکلات به صورت ملایم راه توسعه را در آموزش و پرورش باز کنیم.

وی ادامه داد: سال ۹۸ با وجود همه تهدیدها و سخت گیری ها سال خوبی خواهد بود به شرط اینکه همه ما به دور از اختلاف سلیقه ها بدون اینکه همدیگر را خراب و ضایع کنیم در کنار هم باشیم.

بطحایی گفت: با دشمنی های ناجوانمردانه دشمن که هیچ خط قرمزی را رعایت نمی کند پیش بینی می شود سال آینده سال سختی باشد که در این شرایط سخت اقتصادی لازمه حضور در جنگ اقتصادی همگرایی و همدلی است.

وی گفت: راه رسیدن به پیشرفت و کاهش آسیب‌های اجتماعی، رفع ناهنجاری‌های رفتاری در جامعه، افزایش مهر و محبت و مهربانی و هدف‌های تربیتی دیگر از آموزش و پرورش است.

بطحایی افزود: وقتی می‌بینم یک ساختمان اداری شیک در شهری برپا شده است و همه تجهیزات لازم را از نظر گرمایشی و سرمایشی و سالن ورزشی و فضای سبز و امکانات رفاهی برای کارکنان آن فراهم شده و در کنار آن یک مدرسه تخریبی است که از امکانات و فضای مناسب برخوردار نیست، با شعارها و چیزهایی که می‌گوییم و می‌نویسیم خیلی فاصله دارد.

وی بیان کرد: اگر روزی به جایی رسیدیم که رفع مشکلات و تامین نیازهای آموزش و پرورش در اولویت باشد، به موفقیت خواهیم رسید و آموزش و پرورش نجات خواهد یافت.

بطحایی اضافه کرد: هرچند دستیابی به وضعیت آرمانی در آموزش و پرورش در کوتاه‌مدت شدنی نیست ولی طی ۱۰ سال آینده می‌ توانیم به این سمت حرکت کنیم.

وی گفت: همه موانعی که مدرسه را به یک پادگان تبدیل کرده برداشته می شود تا دانش آموزان احساس شادی و نشاط در فضاهای آموزشی کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches