×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بکارگیری فناوری اطلاعات در جهت یکپارچگی و نوآوری

اقتصادتهران: دکتر نجفی معاون فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک در اصفهان با بیان این که یکپارچگی و نوآوری نیاز کنونی مردم و شبکه است اظهار داشت: باید با به کارگیری فناوری اطلاعات در جهت تحقق این مهم تلاش نماییم.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست،همزمان با نوزدهم آبان ماه جاری دکتر نجفی معاون فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست ضمن بازدید از اداره کل پست استان اصفهان با مدیرکل و کارکنان اداره پشتیبانی و فنی و کدگذاری و بانک های اطلاعاتی این اداره کل طی نشستی دیدار و گفت و گو نمود.

دکتر نجفی در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت های چشمگیر پست استان اصفهان در زمینه فناوری اطلاعات، یکپارچگی و نوآوری را نیاز پست و مردم خواند و بر استفاده از فناوری اطلاعات در جهت تحقق این مهم در شرکت ملی پست تاکید نمود.

وی افزود: جهت گیری های پست های دنیا به سوی یکپارچگی و نوآوری است که اساس آن فناوری اطلاعات است و پست ایران نیز باید به سرعت به این سمت و سو حرکت نماید و باید سیستم های جزیره ای در تمامی فرایندها تجمیع و یکپارچه شود.

دکتر نجفی با بیان این که فناوری اطلاعات امروزه پایه بسیاری از خدمات است اظهار داشت: شرکت ملی پست نیز باید منطبق با این فضا محصولات و خدمات جدید را به مشتریان ارایه نماید.

معاون فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست با اشاره به ماموریت های جدید شرکت ملی پست در عرصه تجارت الکترونیک گفت: مطابق با بند ۱۱ ماده ۵ شرکت ملی پست به عنوان متولی حوزه تجارت الکترونیک در زمینه های نظارت،امنیت، مبادلات مالی و اجرا معرفی شده است که فرصت، مزایا و قابلیت‌های بسیار خوبی را برای پست در زمینه تجارت الکترونیک فراهم نموده است.

دکتر نجفی توسعه زیرساخت به منظور ورود به بازار بین الملل را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: باید در حوزه نرم افزار قدرت رقابت با کسب و کارهای مشابه در سطح کشور را داشته باشیم.

در آغاز این جلسه سید سعید رجالی مدیر کل پست استان اصفهان، ضمن تبریک انتصاب دکتر نجفی به عنوان معاون فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست به تشریح ساختارهای فنی و نیروی انسانی و فعالیت های حوزه  فناوری اطلاعات پرداخت.

وی گفت: پروژه کلبه الکترونیک به عنوان پنجره واحد در پست اصفهان آماده سرویس دهی به ادارات و مردم است و هماهنگی لازم با برخی ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی صورت گرفته است.

مدیر کل پست استان اصفهان همچنین گزارشی از اقدامات به عمل آمده در حوزه جغرافیایی و کدگذاری پست استان ارایه کرد و افزود: طی دوسال گذشته تمامی اماکن شهری و حدود ۸۰درصد اماکن روستایی بهنگام گردیده و مباحث مربوط به  اصلاح معابر بی نام، پلاک گذاری اماکن استان باجدیت پیگیری شده است .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches