×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
به کارگیری اهرم‌های تشویقی جدید برای ترغیب شهروندان به تفکیک زباله

اقتصادتهران: شهردار منطقه شش با بیان اینکه پرداخت پول در ازای دریافت زباله به معنای ایجاد زباله بیشتر است گفت: باید با فرهنگ سازی و جایگزین کردن اهرم های تشویقی دیگر شهروندان را به تفکیک زباله ترغیب کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه شش، محمدرضا دهداری پور با اشاره به اینکه در حوزه خدمات شهری و نگهداشت شهر به دنبال اجرای طرح های نو هستیم گفت: مثلا می توان در قبال دریافت کردن زباله های تفکیک شده شهروندان، خدمات کارواش نانو را برای آن ها در نظر گرفت.

دهداری پور با بیان اینکه آموزش و فرهنگ سازی در میان کودکان و نوجوانان نیز تاثیر بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ بازیافت دارد، گفت: بر همین اساس کلبه های بازیافت در مدارس منطقه فعالیت داشته و آموزش های خاصی نیز به دانش آموزان داده می شود.

شهردار منطقه شش ادامه داد: نگهداشت شهر از دیگر اولویت های مدیریت شهری است که باید شهروندان را نسبت به پاکیزگی شهر حساس تر نمود.

دهداری پور همچنین گفت: شهروندان می توانند در حوزه حفظ محیط زیست نیز یاری رسان مدیریت شهری بوده و با کاشت درخت های به نام خودشان سرانه فضای سبز منطقه  و شهر را افزایش دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches