اقتصادتهران: سرپرست مدیریت شعب یک تهران با تاکید بر اولویتهای ثامن در حوزه مشتری مداری، اولویت مهم شعب را بازاریابی، جذب و جلب اعتماد مشتریان دانست.
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن؛ ناصر سیفی در نخستین جلسه بازاریابی سال ۹۶ گفت: ساماندهی نیازهای مشتریان را تنها با برنامهریزی و ترسیم استراتژی مطلوب امکانپذیر دانست.
سیفی افزود: بازاریابی یکی از ارکان مهم سازمانهاست که این روند در ثامن بر اساس استانداردهای روز در حال شکلگیری است.
همایون کیوانشکوهی کارشناس بازاریابی سرپرستی مدیریت شعب یک تهران نیز در این نشست گفت: روشهای نوین بازار داری و بازاریابی سرفصلهای مهم این نشست بود که با بهره گیری از مدلswot توانستهایم با به چالش کشیدن موسسه، نسبت به شناسایی نقاط ضعف، قوت، فرصتها و تهدیدها نائل شویم.
وی افزود: بازار اقتصادی و مالی نیازمند نیازسنجی دقیق و همهجانبه مشتریان است و در این حوزه ثامن، باید بهگونهای نسبت به طراحی محصول اقدام شود که تمایل و توجه بخشی از جامعه را پوشش دهد.
کیوانشکوهی با تأکید بر اهمیت موضوع ارتباط با مشتری در شعب ثامن تصریح کرد: ایجاد روابط صحیح و تیزهوشانه کارکنان در شعب یک ضرورت است که نیازمند برخورداری از مهارتهای ارتباطی با مشتریان است، از همین رو باید دقت نظر بیشازپیش همکاران در شعبه مد نظر قرار گیرد.
دیدگاه ها بسته هستند.