×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بهره گیری از طرح‌های پژوهشی برای تقویت حوزه حجاب و عفاف

اقتصادتهران: چهل و چهارمین نشست کمیسیون حجاب و عفاف شهرداری تهران با حضور قائم مقام معاونت امور اجتماعی شهرداری تهران و تنی چند از نمایندگان مجلس برگزار و بر لزوم بهره گیری از پژوهش‌های مختلف در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و پیشگامی شهرداری تهران برای فرهنگ سازی این مقوله در زیر مجموعه های مختلف این نهاد تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، چهل و چهارمین نشست کمیسیون حجاب و عفاف به ریاست علی محمد نایینی مشاور شهردار و قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌ جمهوری، لاله افتخاری و مجتبی رحماندوست از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معدنی پور مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران، مدیران کل ادارات و جمعی از نمایندگان مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری در سالن کنفرانس ساختمان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد.

در این نشست بر لزوم کمک شهرداری تهران به ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در مجموعه کارکنان شهرداری تهران و مجموعه های مختلف آن، اتخاذ رویکرد ایجابی در فرهنگ سازی مقوله حجاب و عفاف، بهره گیری از ظرفیت های متنوع و گسترده شهرداری تهران و … تاکید شد.

در ابتدای این نشست علی اصغر محکی مدیرکل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به بیان دیدگاه شورای علمی مطالعات فرهنگی اجتماعی، در خصوص بررسی و آسیب شناسی اقدامات مرتبط با عفاف و حجاب پرداخت و گزارشی از طرح سنجش اثربخشی برنامه های شهرداری تهران در حوزه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ارائه داد.

محکی با اشاره به الگوی اثربخشی فعالیت ها در حوزه حجاب و عفاف گفت: عوامل فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ویژگیهای شهروندان با زیرشاخه های متعدد در مقوله حجاب و عفاف دخیل هستند که ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، ریشه یابی و بررسی دقیق این عوامل و همچنین سنجش نگرش شهروندان نسبت به این مقوله را می‌طلبد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches