×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بهره گیری از دستاوردهای علمی برای پیشبرد اهداف اجتماعی

تهران اکونومی: قائم‌مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر لزوم شناسایی علل آسیب های اجتماعی گفت: مشارکت اجتماعی یک راهبرد است و برای پیشبرد اهداف در حوزه اجتماعی باید از دستاوردهای علمی و مشی جهادی بهره ببریم.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی با حضور قائم‌مقام معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و مدیرکل دفتر شهردار تهران برگزار شد.

علی‌محمد نائینی قائم‌مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این مراسم با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اعلام کرد: در فرهنگ اسلامی مفهومی به نام تودیع نداریم و آنچه اتفاق می افتد انتقال و سپردن مسولیت به دیگری است وآنچه باقی می ماند عمل صالح است.

نائینی با تاکید بر اینکه اگر نیت ها درست باشد این عناوین و مسوولیت های دنیوی به کسی هویت نمی دهد، در این باره تصریح کرد: آنچه در نهایت برای کسانی که در چنین سازمان هایی مسولیت بر عهده دارند، می ماند خدمات ارزشمند آنها به مردم است.

قائم‌مقام معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به خدمات زارع صفت مدیرعامل پیشین سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی گفت: ایشان فردی با اعتقاد ، دارای انگیزه و سرشار از روحیه ایمانی، تلاش و جدیت هستند که با احساس مسولیت فعالیت کردند و این نگاهی است که شهردار تهران نیز نسبت به ایشان دارند.

وی در بخشی از سخنانش احساس مسوولیت فرزاد هوشیار مدیرعامل جدید سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی را قابل تقدیر دانست و گفت: ایشان از مدیران برجسته سازمان فرهنگی و هنری هستند که خوش فکر و خلاق بوده و با مبانی درست در برج میلاد فعالیت کردند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches