×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بهره برداری از ۲۵۴ فضای آموزشی در خوزستان

اقتصادتهران: وزیر آموزش و پرورش گفت: آن چیزی که در دفاع مقدس به تاب آوری ملی کمک کرد و در شرایط دشوار امروزی جامعه را روی پای خود نگه داشته همچنین دشمنان را از پیروزی مقابل ما مایوس کرده اتکا به توانمندی ملی و داخلی است.

به گزارش ایرنا محسن حاجی میرزایی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از ۲۵۴ فضای آموزشی در خوزستان در سرسرای استانداری خوزستان اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین تمایزاتی که در جوامع وجود دارد که فاصله بین جوامع را مشخص می کند، تمایز در یاد گیری است.

وی افزود: بی شک دانش آموزانی که هوشیار بوده و بهتر می آموزند ،موقعیت های بهتری را در جامعه پیش رو دارند و فرصت های بهتری را برای یادگیری دیگران ایجاد می‌کنند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: آنهایی که می‌توانند عرصه های یادگیری را گسترش دهند، بی‌شک سیستم های مدیریتی بهتری را در جامعه اجرا می‌کنند.

وی بیان کرد: در فرهنگ دینی ما انسان ها در شرایطی به دنیا می آیند که هیچ نمی دانند و پس از آن جریان یادگیری را آغاز می کنند و جوامعی که عرصه های بهتری برای یادگیری دارند ، مدیریت های مناسب تر و جامعه پویاتری دارند.

حاجی میرزایی گفت: تمامی تلاش آموزش و پرورش این است تا این فرصت ها را به خوبی توزیع و کیفیت آن را ارتقا داده و عرصه های یادگیری را فراتر از کلاس و مدرسه ببینند.

وی گفت: آموزش و پرورش سعی دارد با پیوندی که بین زندگی واقعی و عرصه آموختن ایجاد می کند، شرایط بهتری را برای زیست شهروندان ایجاد کند چرا که ما همواره به دنبال زندگی شرافتمندانه هستیم.

حاجی میرزایی گفت: تمامی پدیده های هستی شان یادگیری دارند و در تمام هستی فرصت هایی برای آموختن و یادگیری وجود دارد.

وی گفت: یادگیری که از رنج های فراوان به عمل می آید عمیق تر است؛ رویدادهای طبیعی مانند زلزله و سیل حوادث تلخی هستند و رنجی را بر انسان ها تحمیل می‌کنند اما در درون آن آموزه های عمیقی وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تاریخ علم نشان داره که انسان ها در شرایط سخت تحرک داشته و ذهن خود را بکار گرفته و شرایط را تغییر داده‌ اند؛ دانش مهندسی و سازه‌ها مدیون حوادث سنگین و مرگبار تاریخ بوده است.

وی ادامه داد: ما تلخی های متعددی را تجربه کرده ایم و باید شرایطی را ایجاد کنیم که بجای اینکه طبیعت بر انسان ها اشراف داشته باشد ما بر طبیعت اشراف داشته باشیم.

حاجی میرزایی گفت: در فرهنگ دینی ما تمامی عالم هستی در تسخیر انسان قرار گرفته است؛ جوامع هوشیار جوامعی هستند که از هر رویدادی درس می‌گیرند و آموختن شرط پایداری، استمرار و بقای آن هاست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches