×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
بهره برداری از ۱۰۹ پروژه راهداری و هوایی در دهه فجر ۹۶

اقتصادتهران: ۱۰۹ پروژه راهداری و هوایی به همراه بیش از ۴۸ هزار واحد مسکن مهر در کشور در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، این پروژه‌ها شامل ۵۵ پروژه سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، ۵۴ پروژه شرکت فرودگاه های و ناوبری هوایی ایران و بیش از ۴۸ هزار مسکن مهر در ۲۸ استان کشور افتتاح می‌شود.

در این ایام، تعداد ۵۴ پروژه در زمینه عمرانی، هوانوردی و تجهیزات فرودگاهی با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۲۷۷ میلیارد ریال اعتبار توسط شرکت فرودگاه های و ناوبری هوایی ایران افتتاح می شود.

نوسازی باندهای پروازی برخی از فرودگاه ها، نصب تجهیزات سامانه های هدایت پروازهای هوایی و خرید و نصب تجهیزات روشنایی و آتش نشانی بخشی از دیگر پروژه های شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی است که در دهه فجر امسال بهره برداری می شود.

همچنین طی دهه فجر امسال ۵۵ پروژه توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۷۵۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

۱۰ پروژه با همکاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۲۵۸ میلیارد ریال از طریق بخش خصوصی و ۳۱۴ میلیارد ریال توسط بخش دولتی در قالب مجتمع های خدماتی، رفاهی و تیر پارک ها و هچنین ۴۵ پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۸۶ میلیارد ریال در قالب پروژه‌های احداث ساختمان های مورد نیاز پلیس راه از مهمترین پروژه های سازمان راهداری در دهه فجر امسال است.

با توجه به آمار منتشر شده از سوی دفتر مربوط به امور مسکن مهر در وزارت راه و شهرسازی از آغاز دهه فجر تا اواخر اسفندماه تعداد ۴۸ هزار و ۵۰۶ واحد مسکن مهر در ۲۶ استان کشور افتتاح و به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

مقرر شده ۲ هزار و ۵۶۲ واحد مسکن مهر در شهر پردیس، یک هزار و ۶۱ واحد در استان البرز، یک هزار و ۸۰۷ واحد در آذربایجان شرقی و یکهزار و ۳۳۵ واحد مسکن مهر در خراسان رضوی به متقاضیان تحویل می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches