×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بهره برداری از فاز اول مجموعه بزرگ ورزشی کوثر

اقتصادتهران: با اعلام پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی مجموعه بزرگ ورزشی کوثر در قطب تفریحی گردشگری تهران، این مجموعه یک گام دیگر به تکمیل و افتتاح نزدیک شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مجموعه ورزشی کوثر یک مجموعه آبی و چند منظوره است که با بهره برداری از آن، سرانه های تفریحی ورزشی و گردشگری منطقه ۲۲ بیشتر و متنوع تر خواهد شد.

قاسم مولایی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت:« عملیات احداث مجموعه ورزشی چند منظوره کوثر از تیر ماه ۹۳ کلید خورده و این پروژه اکنون در مرحله ی اجرای آرماتوربندی فونداسیون و بتون ریزی آن است و فاز اول این مجموعه ورزشی تیر ماه سال آینده به بهره برداری می رسد. سونا، جکوزی، استخر آب گرم، سالن ورزشی کودکان، بوفه، رختکن و … از جمله کاربریهای تعیین شده برای این مجوعه است. اسکلت ساخت این مجتمع ورزشی، فلزی و مساحت زیر بنای آن ۵۲۰۰ متر مربع است و پس از بهره برداری، یکی از بزرگترین مجتمع های ورزشی قطب تفریحی گردشگری پایتخت خواهد بود. »

مجموعه بزرگ ورزشی کوثر در خیابان اردستانی، شمال غرب مجموعه آتی شهر قرار دارد و هدف از احداث آن، توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی در سطح منطقه است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches