×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
بهره برداری از طرح‌های بنیاد مسکن بندرترکمن با ۲۳ میلیارد ریال اعتبار

اقتصادتهران: دو طرح هادی و ۳۶ واحد مسکونی در روستاهای خواجه لر و پنج پیکر بندرترکمن به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و با اعتبار ۲۳میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال و با حضور جمعی از روحانیون، اهالی ومسئولان این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا مدیر بنیاد مسکن بندرترکمن و گمیشان در این مراسم گفت: در اجرای طرح هادی این دو روستا جوی و کانیو به طول ۵/۷ کیلومتر و جابجایی شبکه برق به طول ۸۰۰ متر و زیر سازی و آسفالت به متراژ ۳۲هزار متر مربع و با اعتباری معادل ۱۷ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال انجام شده است.

علی رضا حیدری اظهارکرد: ۳۶ واحد مسکونی هم در قالب طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی با اعتباری معادل ۶میلیارد و ۵۰ میلیون ریال آماده واگذاری به روستاییان شده است.

در این مراسم علاوه بر هیوه چی سرپرست فرمانداری بندرترکمن، کلته بخشدار مرکزی ،حاج آخوند پرهیز امام جمعه اهل سنت خواجه لر نیز حضور داشتند.

بندرترکمن با بیش از ۸۰ هزا رنفر جمعیت در غرب استان گلستان واقع است، بیشتر ساکنان این شهرستان را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches