×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بهره‌گیری از اولیای دانش آموزان در اداره مدارس یک ضرورت است

اقتصادتهران: وزیر آموزش و پرورش گفت: ما از سرمایه بزرگی مانند اولیای دانش آموزان غافل بوده‌ایم ولی باید به آن توجه کنیم.

دکترعلی اصغر فانی در مراسم بزرگداشت روز خانواده که امروز در تالار معلم برگزار شد، افزود:‌ ما باید به دنبال ساز و کارهایی باشیم که بر اساس آن اولیاء در اداره مدارس نقش آفرینی کنند. این سرمایه بسیار بزرگی است که کمتر از آن استفاده کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: مشارکت جویی مدیران و مشارکت پذیری اولیاء باید در اولویت مدیریت مدارس قرار گیرد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: اگر بین فعالیت‌های مدرسه در قالب برنامه درسی فعالیت‌های رسمی و فوق برنامه از یک طرف و فعالیت‌های داخل خانه و بیرون از مدرسه هماهنگی به وجود نیاید در فرایند تعلیم و تربیت موفق نخواهیم بود. بنابراین پیوند خانواده و مدرسه به ویژه با تحولاتی که در محیط شاهد هستیم یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

فانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در دولت یازدهم وزارت آموزش و پرورش پنج سیاست را به عنوان راهبرد برای ارتقاء کیفیت اعلام کرده است که یکی از آنها توسعه مشارکت در آموزش و پرورش است. آموزش و پرورش به دلیل گستردگی، کیفیت و امنیت امری نیست که فقط توسط یک وزارتخانه اداره شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches