چهارشنبه, ۲۶ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

بهره‌برداری از کانال ارتباطی ۲۴ ساعته بانک آینده

۱۱ مهر, ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

بهره‌برداری از کانال ارتباطی ۲۴ ساعته بانک آینده

اقتصادتهران: کانال ارتباطی ۲۴ ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به منظور سهولت‌ دسترسی وضرورت به‌کارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانه‌روزی برقرار گردید.

در این راستا، مشتریان بانک آینده می‌توانند؛ علاوه بر تماس از طریق کانال‌‌های ذیل با شماره‌گیری تلفن ۸۵۹۳۶ و مرکز ارتباط بانک، به صورت شبانه‌روزی با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک، در تماس بوده و نسبت به ارائه شکایات و یا انعکاس تقاضاهای خود اقدام تا پس از بررسی و رسیدگی، از نتیجه کار خود مطلع گردند.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها