×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بهبود بازار کار ایران در سال آینده

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بازار کار ایران در سال آینده را مثبت و رو به بهبود ارزیابی کرد.

دکتر حسن طایی به خبرنگار تعاون و اشتغال ایسنا، گفت: وزارت کار در راستای رونق بازار کار ایران و گسترش میزان اشتغال برنامه‌های متعددی در دستور کار قرار داده که توانمندسازی جوانان و زنان در مناطق محروم روستایی و اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی از جمله این برنامه‌ها است.

وی با ابراز امیدواری از بهبود بازار کار ایران در سال آینده خاطرنشان کرد: در معاونت اشتغال، طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌های اساسی به منظور بهبود فضای کسب و کار و رونق بازار اشتغال در حال طراحی و تدوین است که ایجاد بانک جامع مدیریت بازار کار و تهیه اطلس ملی اشتغال از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه از وجود سه میلیون بیکار در کشور برابر اعلام مرکز آمار ایران خبر داد و از جوانان و زنان به عنوان بیشترین گروه بیکاران نام برد.

به اعتقاد وی مقوله اشتغال فرادستگاهی و فرابخشی است و برای آنکه وضعیت بازار کار ایران به یک نقطه مطلوب برسد به همگرایی و همراهی دستگاههای اجرایی، بنگاههای اقتصادی و دولت نیاز دارد.

طایی از برنامه‌ریزی برای توسعه اشتغال روستایی و اشتغالزایی در مناطق کمتر توسعه یافته خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با اجرایی شدن برنامه‌های پیش بینی شده از سوی معاونت اشتغال وزارت کار، بازار کار کشور در سال آینده با تحولات مثبتی همراه باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches