×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بنزین توزیعی تهران و کرج مطابق با استاندارد یورو ۴ است

آزمایش‌های انجام شده بر روی بنزین‌ توزیعی در تهران و کرج نشان می دهد بنزین عرضه شده در جایگاههای سوخت با معیارهای استاندارد یورو ۴ مطابقت دارد.

یوسف رشیدی، رئیس سازمان ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست به خبرنگار شانا گفت: سنجش و آزمایش‌های سازمان حفاظت محیط زیست نشان می‌دهد که بنزین توزیعی شهر تهران و کرج براساس استانداردهای یورو ۴ است.

وی افزود: هرچند قرار بود اولین گزارش سازمان حفاظت محیط زیست از وضعیت بنزین توزیعی در کلانشهر تهران و کرج در مردادماه اعلام شود، اما این سازمان با نمونه‌گیری‌هایی که از بنزین توزیعی در این دو کلانشهر انجام داده به این نتیجه رسید که این بنزین‌ها مطابق با استاندارد یورو ۴ است.

رئیس سازمان ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است بنزینی که در کشور توزیع می‌شود باید استاندارد باشد، اما از آنجا که بنزین پتروشیمی‌ها دارای بنزن و آروماتیک بالایی هستند و استفاده از آنها برای سلامتی خطرناک است.

در همین رابطه نیز سعید متصدی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: سازمان حفاظت محیط زیست نمونه گیری‌هایی از بنزین توزیعی در دو کلان شهر تهران و کرج داشته که نتیجه آزمایش‌ها نشان می‌دهد بنزین‌های توزیعی با معیارهای استاندارد یورو ۴ مطابقت دارد.

به گزارش شانا، براساس مصوبه هیئت دولت در اردیبهشت ماه سال جاری قرار شد سازمان حفاظت محیط زیست هر سه ماه یکبار بنزین توزیعی را با استاندارد یورو ۴ آزمایش و نتیجه را اعلام کند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches