×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بنزین را از دستفروشان نخرید

درپی رواج دستفروشی بنزین در پایتخت، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی عرضه بنزین در خارج از باک خودروها را غیر مجاز اعلام کرد.

در حاشیه بزرگراه‌های پایتخت و حتی نزدیکی جایگاه‌های سوخت، بنزین به طور غیر قانونی توسط دست‌فروشان در شرایطی با قیمت لیتری ۱۰۰۰ تومان به بالا عرضه می‌شود که بسیاری از رانندگان با هدف معطل نشدن در صف های طولانی جایگاه‌ها از این شیوه عرضه بنزین استقبال می‌کنند.

در پی انتشار این خبر سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: طبق دستورالعمل‌های صادره از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور، عرضه بنزین در خارج از باک خودروها غیر مجاز بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برابر مقررات برخورد خواهد شد.

در این راستا شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از شهروندان درخواست کرده در صورت برخورد با هر گونه نارسائی در جایگاه‌ها و یا برای ارائه نقطه نظرات خود می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ تماس حاصل کرده و با ذکر تاریخ و ساعت سوخت‌گیری و نام جایگاه شرکت پخش را در پیگیری این موارد یاری کنند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches