×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
بنادر ایران تحریم نیستند

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه هیچ یک از بنادر کشور تحریم نیستند، گفت: برای خروج از رکود نیاز است تا امکانات لازم را در بنادر فراهم کنیم.

محمد سعید نژاد با بیان اینکه هیچ یک از بنادر ما با مشکل تحریم روبرو نیستند، گفت: اگر مشکلاتی در این بخش بوده با سیاست دولت برطرف شده، بنابراین الان شرایط برای حضور و فعالیت شرکت‌های مختلف در بنادر ایران وجود فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه با خطوط و نمایندگی‌های خارجی مذاکره شده است، اظهار داشت: برای تبیین شرایط موجود در ترمینال‌های بندر شهید رجایی با این لاینرها مذاکره شده است که در این موضوع نمایندگی‌های ایرانی این لاینرها هم می‌توانند امکانات و شرایط موجود را برای آنها تشریح کنند.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: دولت در سیاست خروج از رکود به توسعه و تسهیل حمل و نقل داخلی و بین المللی تاکید دارد بنابراین لازم است تا امکانات لازم را در بنادر فراهم کنیم.

سعیدنژاد با بیان اینکه تامین امکانات در بنادر کشور برای اجرای این سیاست نیاز است، اظهار داشت: دولت سیاست‌های حمایتی برای جذب و مشارکت بخش خصوصی داخلی و خارجی دارد که شرایط ورود سرمایه گذاران را آسان تر می‌کند.

وی به سیاست دولت در تاسیسات زیربنایی بنادر اشاره کرد و گفت: دولت سرمایه گذاری در ساخت اسکله‌ها و تجهیزات استراتژیک را در حد ضرورت انجام می‌دهد اما در طرح‌های توسعه‌ای نیاز به حضور بخش خصوصی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توسعه بندر شهیدرجایی، بیان کرد: سیاست ما این است که حداقل مداخله را در امور سرمایه گذاری بخش خصوصی داشته باشیم.

سعیدنژاد با بیان اینکه سیاست کلی ما این است که بخش خصوصی علاوه بر سرمایه، ایده هم داشته باشد، اظهار داشت: چهارچوب مداخله ما در این بخش، فقط نظارت بر کار بنادر و جلوگیری از هرگونه انحصار طلبی در بنادر است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches