×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بطحایی وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش شد

 

اقتصادتهران: رییس جمهوری اسامی وزرای پیشنهادی را تقدیم مجلس کرد که در بین آن‌ها اسم سید محمد بطحایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به چشم می‌خورد.

به گزارش مهر سید محمد بطحایی متولد ۱۳۴۲ در تهران است. او در سال ۱۳۶۰ دیپلم خود را در رشته علوم تجربی گرفت و در سال ۱۳۶۱ مصادف با انقلاب فرهنگی، وارد نخستین دوره مراکز تربیت معلم شد. سید محمد بطحایی دارای مدرک کارشناسی برنامه ریزی آموزشی و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش مدیریت مالی است. او در مهرماه سال ۶۲ خدمتش را در آموزش و پرورش شروع کرد.

بطحایی  رئیس مرکز ملی نظارت راهبردی سازمان برنامه و بودجه کشور و سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش بعد از استعفای علی اصغر فانی بود که پیش از این قائم مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بوده است.

او سال ها معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، مهم ترین نهاد قانون گذاری در وزارتخانه بوده و همچنین معاونت برنامه ریزی و نظارت در دفتر ستادی، مسوول آموزش در سرپرستی مدارس خارج از کشور، مدیریت واحدهای آموزشی، معلمی دبیری و امور تربیتی را نیز در کارنامه خود دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches