×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بسیج با ورود کالای غیرقانونی به کشور مبارزه کند

اقتصادتهران: وزیر صنعت بابیان اینکه بسیج بایدیکی از وظایف خود را مبارزه با ورود کالای غیرقانونی به مرزهای کشور قرار دهد، گفت: ما این وظیفه مهم را داریم که از کالای قاچاق و حتی کالای خارجی استفاده نکنیم.

به گزارش مهر محمد شریعتمداری در همایش ایثارگران و بسیجیان وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهارداشت: امسال تقارن زیبای هفته بسیج را با دهه عاشورا داریم که در واقع خواستگاه هفته بسیج در نظام اسلامی و همه نظام های انقلابی اسلامی جهان فرهنگ عاشورایی ما است.

وی ادامه داد: در سایه برخورداری از نعمت بزرگ اسلامی یعنی بسیج به عنوان مدرسه عشق می‌ توانیم ایثارگرانه در راستای هدفی که داریم بایستیم و بدون هیچ ترس و واهمه ‌ای ‌قدم برداریم و پس از گذشت سال‌ ها ‌در جای جای سرزمین ما و نه فقط در مرزها، هنوز نشانه های فراوانی از ایثارگری و جانبازی و حرکات شهادت طلبانه در ایام ۸ ساله دفاع مقدس را مشاهده می‌ کنیم.

وزیر صنعت گفت: برای صبر و شکیبایی در پاسداری از فرهنگ عاشورایی است که ما عزاداری می‌ کنیم و هدف بزرگ ما در  ۱۴ قرن پس از شهادت و ایثار امام حسین علیه السلام، زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی درجامعه اسلامی است.

به گفته وی هفته دفاع مقدس و هفته بسیج نه فقط به عنوان یک کار نمادین بلکه به عنوان یک اقدام سازنده برای ادامه عنصر اساسی صبر و شکیبایی در حیات جمهوری اسلامی ایران و همه نهضت های انقلابی جهان حائز اهمیت است.

شریعتمداری ادامه داد: در شرایط صلح، بسیج می‌تواند به عنوان یک شجره طیبه مثل خون و روح در بدن دستگاه اجرایی خلاقانه و مبتکرانه دارای ماموریت های اساسی و ویژه‌ ای ‌شود که مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت در این راستا مسئولیت سنگینی دارند.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ عضویت بسیج در بین اعضای وزارت صنعت، معدن و تجارت ۶۶ درصد است، این بدان معناست که ۶۶ درصد اعضای وزارت خانه اعلام آمادگی کردند تا بسیجی بیاندیشند وحرکت کنند، گفت: بعد از شبیخون فرهنگی یکی از هجمه های اساسی نظام استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران، هجمه ی اقتصادی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches