×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بسیجی شده‌ایم برای خدمت رسانی

تهران اکونومی: دکتر پیرهادی مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با حضور در جمع صمیمانه شهردار و کارکنان بسیجی منطقه ۲۲ گفت: « کار اصلی ما خدمت به مردم است و ما بسیجی شده ایم که به این وظیفه عمل کنیم. »

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در نشست صمیمانه دکتر پیرهادی با شهردار و اعضای شورای حوزه و فرماندهان پایگاههای بسیج شهرداری منطقه ابتدا مولایی شهردار منطقه با یادآوری حماسه ۹ دی ماه سال ۸۸ که با غیرت نوکران و محبان اهل بیت (ع) بصورت خودجوش و از پیش برنامه ریزی نشده شکل گرفت، گفت: « در ۹ دی ۱۳۸۸ مردم با خروش خود، یکبار دیگر پاسخ محکمی به دشمنان نظام و انقلاب دادند. یکی از بحثهای مهم و حساس کشور ما که دنیا آن را رصد می کند، بحث بسیج و حضور بسیجیان در صحنه است. بسیج به هیچ حزب و گروه و دسته ای مرتبط نیست و عملکردش منطبق بر فرامین رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است. بسیج یکی از سلامت ترین ارگانهاست و حضورش در صحنه، همواره موجب خیر و برکت بوده است؛ در زمان جنگ که در عرصه نبرد و دفاع از کیان کشور خوش درخشید و اکنون نیز در عرصه فرهنگ، خدمتگزار مردم است. »

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches