×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بسته‌های حمایتی رونق تولید، امید افزایش اشتغال را به واحدهای صنعتی سمنان بازگرداند

اقتصادتهران: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: بسته های حمایتی رونق تولید و ارایه تسهیلات، امید افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری به واحدهای صنعتی این استان بازگردانده است.

علی اصغر جمعه ای روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اقتصاد کشور با ارایه تسهیلات رونق تولید شکوفا شد و باید در سال جاری دولت با کاهش سود اینگونه تسهیلات آمار افزایش اشتغال در این واحدها را افزایش دهد.

وی اظهار داشت: سود ۱۸ درصدی تسهیلات رونق تولید، در شرایطی که تولیدکنندگان با مشکلاتی مانند بازار فروش و خرید مواد اولیه دست به گریبان هستند، برای فعالان اقتصادی به صرفه نیست و پیشنهاد می شود این میزان سود کاهش یابد.

وی با اشاره به شرایط واحدهای تولیدی پس از دریافت تسهیلات رونق تولید به میزان ۱۰ تا ۳۰ میلیارد ریال، تصریح کرد: بانک ها برای بازپرداخت تسهیلات رونق تولید، به فعالان اقتصادی زمان ۶ تا ۱۲ ماهه تنفس بدهند، تا زمینه افزایش تولید و رونق اقتصادی حداکثری برای واحدهای تولیدی فراهم شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان یادآور شد: ممیزی واحدهای تولید برای ارایه تسهیلات رونق تولید از برنامه های مفید به منظور افزایش اشتغال در کشور است که دولت باید نسبت به این موضوع برنامه های ویژه ای تدبیر کند.

جمعه ای ادامه داد: واحدهای تولیدی استان سمنان برای صادرات کالا به خارج و انتقال آن تا مرزهای کشور مشکلاتی دارند که با دیپلماسی اقتصادی، آسان سازی روابط و توجه به کاهش هزینه های حمل و نقل، می توان با اتخاذ تمهیداتی، آرامش را به اقتصاد و صادرات استان بازگرداند.

وی اضافه کرد: دولت با مصوبه حمایت از واحدهای تولیدی و کالاهای صادارتی، گامی مؤثر برای افزایش رونق اقتصادی در کشور برداشته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches