×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بسته حمایتی صنعتگران به زودی برای اجرا ابلاغ می شود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان اعلام کرد: در راستای حمایت دولت از تولید، بسته حمایتی بخش صنعت و معدن طی چند هفته آینده برای اجرا ابلاغ می شود.

حسینقلی قوانلو افزود: این بسته حمایتی با سیستم بانکی، سازمان های صنعت و معدن و تجارت و معاونت برنامه ریزی استان ها مرتبط است و امیدواریم که پیش زمینه ای برای خروج اقتصاد کشور از رکود تورمی باشد.

وی اضافه کرد: در بسته حمایتی صنعتگران دولت تصمیم گرفته است که حمایت های تسهیلاتی خود را در قالب سرمایه در گردش به اندازه ای به واحدهای صنعتی تزریق کند که این واحدها از رکود خارج شوند اما نقدینگی بیش از حد نیز به جامعه تزریق نشود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی به واحدهای پیشران اعطا می شود.

قوانلو صنایع صادراتی را از جمله صنایع پیشران نام برد و گفت: این حمایت ها در قالب کمک های تسهیلاتی با سود ۲۲ درصد اعطا می شود و بعد از بهره مندی واحد، کمک های تسهیلاتی دیگر مانند کاهش هفت تا هشت درصد سود تسهیلات نیز از سوی دولت به این واحدها تعلق می گیرد.

به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در این بسته حمایتی، کمک هایی از محل بودجه قانون هدفمندی یارانه ها دیده شده و امید است اعطای آنها از اواخر مرداد و شهریور ماه آغاز شود.

قوانلو یادآور شد: ۲۳ درصد واحدهای صنعتی کشور به نوعی راکد است و تا ۳۰ درصد واحدها نیز با ۳۰ درصد ظرفیت کار می کنند که دولت تامین سرمایه در گردش آنها را در دستور کار قرار داده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches