×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بزرگی زلزله ۵ ریشتری تهران به مرکزیت دماوند

اقتصادتهران: مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: زلزله ای به بزرگی بیش از پنج ریشتر به مرکزیت دماوند تهران را لرزاند.

به گزارش اقتصادتهران، مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: زلزله بیش از پنج ریشتری به مرکزیت دماوند تهران را لرزاند.

منصور درجاتی بامداد جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این زلزله که دقایقی قبل رخ داد در اقصی نقاط شهر تهران نیز احساس شد.

شدت این زمین لرزه در پردیس، لواسان، دماوند و جاجرود به حدی بود که مردم از ترس به خیابان ها آمدند و حتی در ورامین، شهرری و کرج، ملارد و شهریار نیز احساس شد.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از سطح شهر تهران، در اغلب محلات مردم به خیابان امده اند و جایگاه های سوخت نیز شلوغ گزارش شده است.

پیش از وقوع این زمین لرزه حدود یک ساعت قبل ، پیش لرزه ای به بزرگی ۲.۹ ریشتر به مرکزیت دماوند رخ داده بود.

مردم در شرق تهران اعم از محله های گلبرگ، هفت حوض، تهرانپارس، فلکه سوم، چهارم و حتی محله حکیمیه همه بیرون از خانه ها هستند و در خیابان ها و پارک ها حضور دارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches