×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
بزرگراه کربلا به سرپل‌ذهاب می رسد

 

اقتصادتهران: مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه از انجام مناقصه برای ساخت قطعات پایانی بزرگراه کربلا خبر داد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، مسعود شریفی با بیان اینکه مناقصه ساخت قطعه ۱۰ و پایانی بزرگراه کربلا انجام شده، از آغاز عملیات ساخت این قطعه خبر داد.

 وی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه تکمیل بزرگراه کربلاست که ساخت قطعات ۵ الف، ۶، ۷، ۸ و ۹ آن در مجموع به طول ۳۶ کیلومتر و واریانت قطعه ۶ به طول یک کیلومتر و کنارگذر شهر کرند و تقاطع غیرهمسطح ابتدای کنارگذر شهر سرپل ذهاب را شامل می‌شود و مناقصه ساخت قطعه ۱۰ و پایانی این بزرگراه هم به طول ۹ کیلومتر انجام شده است. درصورت تخصیص اعتبار تمام قطعات این بزرگراه تا سرپل‌ذهاب تکمیل می‌شوند.

 مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه با اشاره به ساخت بزرگراه اسلام‌آباد غرب ـ پل‌دختر گفت: با تکمیل عملیات ساخت بزرگراه، مسیر اسلام‌آباد غرب به پل‌دختر چهار خطه می‌شود. مسیر اسلام‌آباد غرب به پل‌دختر در دو قطعه ۲۷ کیلومتری به بزرگراه تبدیل می‌شود که مسیر اسلام‌آباد غرب به حمیل ۵۰ درصد رشد کرده و حمیل به گردنه شاهبداغ به پیشرفت ۸۵ درصدی رسیده است.

 شریفی با اشاره به اجرای پروژه‌های سه راهی هرسین به هرسین و محور بیستون ـ سنقر عنوان کرد: تا کنون دو کیلومتر از محور بیستون ـ سنقر افتتاح شده و یک کیلومتر دیگر نیز تا یک ماه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

 وی درباره بهسازی محور جوانرود ـ ثلاث باباجانی عنوان کرد: احداث این محور شامل سه قطعه جاده اصلی ثلاث باباجانی به جوانرود و نیز بیاشوش است که درمجموع ۶۲ کیلومتر طول دارد. ساخت قطعه دوم این پروژه درحال اجراست و ساخت قطعه اول نیز اخیرا شروع شده است.

 مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه همچنین به بزرگراه میاندوآب ـ کرمانشاه به عنوان کریدور توسعه غرب ایران اشاره کرد و افزود: طول این مسیر ۴۵۰ کیلومتر است که تمام قطعات آن تعیین تکلیف شده‌اند و فعال هستند.

 وی همچنین گفت: اخیرا بهسازی محور اسلام‌آباد غرب ـ قلاجه هم به طول هفت کیلومتر شروع شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches