×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۵ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برگزیدگان حقوق بشر اسلامی تجلیل می شوند

اقتصادتهران: سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به ١۴ مرداد سالروز «حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی» گفت: مراسم تجلیل، تکریم و اعطای جایزه به برگزیدگان حقوق بشر اسلامی در دستورکار قوه قضائیه قرار دارد.

غلامحسین اسماعیلی روز سه شنبه در هفتمین نشست خبری خود افزود: در آستانه چهاردهم مرداد ماه سالروز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی قرار داریم؛ در ادیان الهی به ویژه در قرآن کریم بر کرامت انسان و حفظ شئون انسانی تاکید فراوان شده است و در مکتب اهل بیت، حضرت علی علیه السلام در توصیه حقوق بشر به مالک اشتر اینگونه یاد می کند که هر کس در روی کره خاکی به عنوان انسان زندگی می کند، برادر دینی تو است حتی اگر به دین و اعتقادات باور ندارد، شبیه و نظیر تو در آفرینش است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی افتخار دارد که بعد از پیگیری‌های مجدانه، در نشست کنفرانس اسلامی چهاردهم مرداد ماه به عنوان روز حقوق بشر اسلامی تصویب شد.

اسماعیلی اضافه کرد: کاری به جوسازی و دروغ‌پردازی نهادهای حاکمیتی اعم از بین‌المللی و کشورهای سلطه مبنی بر نقض حقوق بشر در ایران نداریم و افتخار می‌کنیم که هم تعریف ما از حقوق بشر مبتنی بر تعالیم دینی است و هم اقدام ما منبعث از باور و اعتقاد ماست و در چهاردهم مرداد این همایش از ناحیه ستاد حقوق بشر قوه‌قضائیه برگزار می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches