×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری ۹ کارگاه آموزشی از سوی بورس کالا در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور

اقتصادتهران: بورس کالای ایران با برپایی ۹ کارگاه آموزشی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور تهران شرکت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، بورس کالا به منظور آشنایی هرچه بیشتر فعالان صنعت دام و طیور کشور با کارکردهای این بورس در بخش کشاورزی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور که از روز پنجشنبه ۶ الی یکشنبه ۹ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود، اقدام به برگزاری ۹ کارگاه آموزشی می کند.

 در اولین روز برپایی این نمایشگاه ۲ کارگاه آشنایی با نحوه معاملات پیوسته گواهی سپرده ذرت و نحوه معاملات تهاتر محصولات کشاورزی در دو ساعت صبح و بعدازظهر از سوی بورس کالا در روز پنجشنبه ۶ آبان برگزار می شود. آشنایی با روش‌های خرید و فروش محصولات کشاورزی در قالب معاملات نقد، نسیه و سلف و نحوه اجرای سیاست قیمت تضمینی در بورس کالای ایران( جو و ذرت)، دو کارگاه دیگری است که در دومین روز نمایشگاه، روز جمعه ۷ آبان برپا می‌شود.

روز شنبه ۸ آبان نیز نمایشگاه دام و طیور شاهد برپایی ۳ کارگاه آموزشی بورس کالا با عناوینی چون  آشنایی با نحوه خرید مصرف کنندگان عمده محصولات کشاورزی و دامی، آشنایی با نحوه معاملات قراردادهای آتی ذرت و جو و آشنایی با امکان انجام معاملات سلف با تأکید بر فرآورده‌های دامی(شیر، دام زنده و گوشت) از سوی بورس کالا خواهد بود.

این بورس در روز پایانی پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور نیز ۲ کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه معاملات قراردادهای اختیار معامله ذرت و جو و آشنایی با نحوه معاملات مرغ را برای علاقمندان صنعت دام و طیور کشور برگزار می کند.

لازم به ذکر است کلیه علاقمندان می‌توانند در ایام برپایی نمایشگاه مذکور با مراجعه به سالن ۳۸ غرفه ۴۵ ( غرفه بانک کشاورزی) در ساعات اعلام شده در این کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند. گفتنی است طرح  قیمت تضمینی در راستای اجرای ماده ۳۳ قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و در قالب عرضه و معامله نهاده‌های دام و طیور در بورس کالا از جمله جو دامی و ذرت دانه ای کل کشور طبق ابلاغیه هیات وزیران در سال ۹۵ در بورس کالای ایران اجرایی شده است. همچنین این بورس توانسته است در راستای تامین مالی بخش کشاورزی و پرداخت مطالبات گندمکاران کشور، با انتشار ۲۶۵۰ میلیارد تومان اوراق سلف موازی استاندارد گندم گام‌های موثری را در این زمینه بردارد.

کارگاه نام دوره و تاریخ برگزاری
۱ آشنایی بانحوه انجام معاملات پیوسته گواهی سپرده ذرت

پنجشنبه ۶ آبان۱۰ الی ۱۱ صبح

۲ آشنایی با نحوه انجام معاملات تهاتر محصولات کشاورزی

پنجشنبه ۶ آبان۱۴ الی ۱۵ بعداز ظهر

۳ آشنایی با روش‌های خرید و فروش محصولات کشاورزی

جمعه ۷ آبان ۱۰ الی ۱۱ صبح

۴ آشنایی با نحوه اجرای سیاست قیمت تضمینی در بورس کالا

جمعه ۷ آبان ۱۴ الی ۱۵ بعدازظهر

۵ آشنایی با نحوه خرید مصرف کنندگان عمده محصولات کشاورزی و دامی

شنبه ۸ آبان ۱۰ الی ۱۱ صبح

۶ آشنایی با نحوه انجام معاملات قراردادهای آتی ذرت و جو

شنبه ۸ آبان ۱۳٫۳۰ الی ۱۴٫۳۰ بعدازظهر

۷ آشنایی با امکان انجام معاملات سلف با تأکید بر فرآورده های دامی

(شیر، دام زنده و گوشت)

شنبه ۸ آبان ۱۴٫۳۰ الی ۱۵٫۳۰ بعدازظهر

۸ آشنایی با نحوه انجام معاملات قراردادهای اختیار معامله ذرت و جو

یکشنبه ۹ آبان ۱۰ الی ۱۱ صبح

۹ آشنایی با نحوه معاملات مرغ در بورس کالای ایران

یکشنبه ۹ آبان ۱۴ الی ۱۵ بعد از ظهر

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches