×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری کارگاه آموزشی فرایند رسیدگی به تخلفات اداری

اقتصادتهران: کارگاه آموزشی فرآیند رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و راهکارهای پیشگیری از آن با حضور عبداللهیان مشاور وزیر و مسئول هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران، روسا و کارشناسان پست،پست بانک و زیرساخت استان های قم، مرکزی و سمنان در قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پست، دوره آموزشی فرآیند رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و راهکارهای پیشگیری از آن با حضور عبداللهیان مشاور وزیر و مسئول هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات، انصافی مدیرکل ارزیابی عملکرد و کیفیت شرکت پست، شجاعی مدیرکل بازرسی شرکت پست بانک ایران، آقایی رییس هیات بدوی تخلفات اداری، بیرانوند مدیر کل پست استان قم، صادر مدیر کل پست استان سمنان، چراغی مدیر کل پست استان مرکزی، کارشناسان ادارات کل پست، پست بانک و زیر ساخت استان های قم، مرکزی و سمنان در سالن شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد.

عبداللهیان در آغاز به تشریح مقوله آسیب شناسی تخلفات اداری در شرکت های پست ،پست بانک و زیر ساخت پرداخت.

وی نقش کنترل و نظارت مدیران و مسئولین دستگاه ها را در جلوگیری از بروز تخلفات اداری اساسی خواند و گفت:مدیران می بایست نظام فکری خود را بر اصل اعتماد و کنترل دائم و صحیح بنا کنند و ضمن رعایت دقیق قوانین مسئول نظارت، کنترل و حفظ روابط سالم کارمندان خود در انجام وظایف محوله باشند.

عبداللهیان، عدم آگاهی کارکنان به شرح وظایف و عدم نظارت صحیح را مهمترین علت تخلفات بیان کرد و به کارنگرفتن صحیح نیروی انسانی در مشاغل،نداشتن امکانات و لوازم موردنیاز، مدنظر قرار ندادن روحیات و توانایی های جسمی افراد، عدم آموزش های لازم و مناسب، اشتغال در مشاغل غیر اداری را سایر علل مرتبط با بروز تخلفات برشمرد.

سپس انصافی در کارگاه تخصصی بررسی تخلفات شرکت پست ضمن اشاره به آمار تخلفات استان های حاضر در کارگاه به برخی از تخلفات صورت گرفته و راهکارهای پیشگیری از آن اشاره نمود.

مدیر کل عملکرد و کیفیت شرکت پست همچنین بر ضرورت پیشگیری از تخلفات با نظارت مستمر بر فرآیند خدمات پستی تاکید و این امر را باعث کاهش ریزش درآمدی شرکت عنوان کرد.

وی در ادامه آشنا ساختن کارکنان با حقوق قانونی در محل کار،افزایش حساسیت نسبت به انجام وظایف اداری و کاهش تخلفات اداری، ایجاد تعامل کارا بین کارمندان و هیات های رسیدگی به تخلفات اداری و افزایش کیفی خدمات اداری و سطح بهره وری را از راهکار های موثر در راستای جلوگیری از تخلفات اداری عنوان کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches