×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری کارگاه آموزشی خانواده در منطقه ۷

تهران اکونومی: معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از برگزاری کارگاه آموزشی خانواده با موضوع کنترل و مهار خشم باهدف ارتقاء اخلاق و رفتار شهروندی و افزایش توانایی افراد برای مقابله با ناسازگاری و مشکلات زندگی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمود منیعی با اعلام این مطلب افزود: کارگاه آموزشی خانواده تا ۹ دی ماه در تمامی سرای محلات منطقه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: آموزش تفاهم و همدلی، حلم و صبر در جامعه و خانواده و ارتباط آن با مهار خشم، آموزش معنویت و اخلاق گرایی و آموزش خشم و کنترل آن در خانواده از جمله موضوعاتی است که در این کارگاه مطرح خواهد شد.

معاون شهردار منطقه ۷ با اشاره به اینکه مهارت کنترل خشم یکی از مهارت های ده گانه زندگی است، خاطرنشان کرد: خشم از پدیده های طبیعی بوده و مانند سایر احساسات نشانه سلامت، تندرستی و عواطف انسانی است. اما هنگامی که از کنترل خارج شود، می تواند به حسی مخرب و ویرانگر تبدیل‌شده و پیامدهای ناگواری در روابط شخصی و تمامی عرصه های زندگی به وجود آورد.

وی با تاکید بر اینکه تهران شهری پرازدحام و در معرض آسیب های اجتماعی است و اینها بر کج خلقی و بد رفتاری شهروندان دامن می زند، یادآور شد: سرای محلات میزبان شهروندانی خواهد بود که مصمم به کنترل خشم خود و ارتباط موثر با اعضای خانواده و افراد جامعه هستند تا شاهد کاهش برخی از مسائل نامناسب فرهنگی کنونی در این کلانشهر باشیم.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches