×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری همایش کاربردی تجارت با روسیه در مسکو

اقتصادتهران: مدیر عامل مرکز آموزش بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به همایش کاربردی تجارت با روسیه(مسکو) گفت: روسیه سالانه بیش از ۳۵میلیارد دلار واردات مواد غذایی دارد و در تولید بسیاری از محصولات امکانات لازم را ندارد و در نتیجه از این بازار ۳۵میلیارد دلاری می توانیم به نحو مطلوبی استفاده کنیم.

عباس خالقی تبار با بیان اینکه روسیه هشتمین اقتصاد بزرگ جهان است و سالانه مقدار زیادی از محصولاتی را که به ما به دیگر کشورها صادر می کنیم وارد می کند گفت: ۷۰درصد محصولاتی را که ما به روسیه صادر می‌کنیم شامل خشکبار، میوه، سبزی، غذاهای نیمه آماده و خرما است که به صورت سنتی به روسیه صادر می شود و از ظرفیت مناسبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ما می‌توانیم صادرکننده بزرگ مصالح ساختمانی به روسیه باشیم افزود: کشورمان تولید کننده بسیاری از محصولات ساختمانی مثل سیمان، رادیاتور، کاشی و سرامیک است و در بعضی محصولات دیگر مثل خودرو یا بعضی کالاهای صنعتی و پتروشیمی نیز ظرفیت خوبی داریم.

وی با اشاره به برگزاری همایش کاربردی تجارت با روسیه(مسکو) گفت: در این همایش درباره ظرفیت های صادراتی ایران و روسیه، حمایت های دیپلماتیک از تجار ایرانی، ظرفیت های صادراتی خشکبار و مواد غذایی به روسیه، ارائه راهکارهای افزایش تعاملات تجاری مابین ایران و روسیه و شیوه های تعامل با شرکت های ایرانی سخنرانی می شود.

وی تصریح کرد: همایش کاربردی تجارت با روسیه(مسکو) در روزهای ۲۵تا ۲۹شهریورماه و همزمان با بزرگترین رویداد صنایع غذایی جهان، نمایشگاه world food در مسکو برگزار می شود.

خالقی تبار، نقش و جایگاه ایران در منطقه و ظرفیت های تجاری با روسیه، پتانسیل های صادراتی ایران به روسیه، روش‌ها و شیوه های کاربردی تجارت بین ایران و روسیه، ویژگی بازار مصرف و رفتار مصرف کنندگان، بیمه و ضمانت صادرات کالاهای ایران به روسیه و شیوه اعتبارسنجی و شناسایی تولیدکنندگان معتبر ایران و روسیه را از جمله محورهای همایش عنوان کرد.

مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه این رویداد با همکاری رایزنی بازرگانی روسیه در ایران و اتاق مشترک ایران و روسیه برگزار می‌شود گفت: با تعاملات خوبی که با روسیه انجام شده امکان مذاکره حضوری تجار ایرانی با روسیه به ویژه در حوزه صنایع غذایی وجود دارد و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۸۶۹۵ و یا به سایت WWW.IBTC.IRمراجعه کنند.

وی یادآور شد: با هماهنگی های انجام شده امکان بازدید از شهرک صنایع غذایی در روسیه فراهم شده که این شهرک، کانون خریدوفروش کلیه صنایع غذایی روسیه و کشورهای CIS است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches