اقتصادتهران: همایش فصلی مدیران شرکت بیمه دی با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران ستاد و شعب و با محوریت هماهنگی و حمایت از جاریسازی برنامهها و سیاستها به مدت دو روز در هتل جهانگردی دیزین برگزار شد.
در این همایش دو روزه سیدمجید بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به اینکه هر سازمانی باید نظم داشته باشد، تصریحکرد: خوشبختانه بیمه دی برنامهمحور بوده و شرکت حضوری قوی در صنعت و بازار کشور دارد.
وی داشتن نظم و انضباط در تمام امور شرکت را از مؤلفههای موفقیت برشمرد و اظهارکرد: کارکنان و مدیران شرکت بایستی دارای قدرت تجزیه و تحلیل و اطلاعاتشان به روز باشد.
مدیرعامل شرکت بیمه دی بهروز بودن دانش حرفهای را ابزار مهمی در پیشرفت شرکت دانست و بیان کرد: مدیران شرکت در همه سطوح باید انسجام سازمانی را سرلوحه کار خود قرار دهند و به دنبال افزایش دانش فنی همکاران باشند.
وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی شرکت افزود: شرکت بیمه دی دارای روحیه خیرخواهانه است، در نظر داریم با توجه به اهداف اقتصاد مقاومتی، بخشی از بودجه خرید اقلام تبلیغاتی شرکت را به ساخت یک باب مدرسه در مناطق محروم کشور اختصاص دهیم.
مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به خوب برگزار شدن مجمع در هفته پایانی تیرماه گفت: باید رفتار کاری ما با شفافیت توأم باشد، صداقت، حرفهایگری، انسجام سازمانی، خلاقیت و نوآوری اساس مهم پیشرفت ما در آینده است.
دیدگاه ها بسته هستند.