×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد در مشهد

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: هشتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس، آغاز به کار کرد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، روح اله خزایی این نمایشگاه را فرصتی برای حضور شرکت‌های سرمایه‌گذار و آشنایی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی با ظرفیت ها و مزیت‌های موجود در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی دانست و افزود: در این نمایشگاه مناطق آزاد و ویژه کشور از جمله منطقه آزاد اروند به اتفاق تعدادی از شرکت‌های تولیدی و صادراتی منطقه برای معرفی محصولات و توانمندی‌های صادراتی خود حضور دارند.

وی با بیان اینکه فعالان اقتصادی در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری مناطق آزاد می توانند با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این مناطق آشنا شوند، تصریح کرد: این نمایشگاه از اول تا چهارم آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد؛ سالن عطار به وسعت ۱۸۰۰ متر و با حضور بیست غرفه برپا خواهد بود.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: نمایشگاه صادرات به آسیای میانه و افغانستان نیز همزمان با این نمایشگاه فعالیت خود را آغاز نموده که ۲ نمایشگاه مزبور به لحاظ اهمیت بعد از تهران دومین نمایشگاه در این سطح هستند، بر همین اساس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches