×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری نشست مشترک پست و ثبت احوال

اقتصادتهران: روز گذشته در راستای توسعه همکاری های دو جانبه نشست مشترکی با حضور مسئولین ارشد شرکت ملی پست و سازمان ثبت احوال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، روز جاری بیست و پنجم آبان ماه در راستای توسعه همکاری های دو جانبه نشست مشترکی با حضور دکتر درخشانیان رییس و جمعی از مسئولین ارشد سازمان ثبت احوال کشور و مهندس مهری معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و جمعی از مدیران ستادی و اجرایی شرکت ملی پست برگزار شد.

مهندس مهری در این نشست به تشریح اقدامات، ظرفیت ها و قابلیت های شرکت ملی پست پرداخت.

مدیرعامل با بیان این که پست از سنتی به نوین تغییر یافته اظهار داشت: ارتقای خدمات و محصولات مبتنی بر نوآوری در دستور کار شرکت ملی پست قرار گرفته است.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی GNAFبا محوریت شرکت ملی پست اظهار داشت: طی مکاتبات به عمل آمده با سازمان هایی که نشانی اساس خدمات آنهاست از آنها خواسته شد تا با تبادل اطلاعات، داده های مکانی  جهت استانداردسازی نشانی با اطلاعات کد پستی انطباق یابد.

رییس هیات مدیره به مزایای تبادل اطلاعات میان دستگاهی اشاره و عنوان کرد: هر چه اطلاعات غنی تر باشد مردم که بهره بردار اصلی این اطلاعات به شمار می روند بیشتر منتفع خواهند شد.

معاون وزیر درخصوص خدمات هوشمند پستی گفت: سیستم رهگیری مرسولات پستی به صورت  آنلاین از مرحله قبول تا توزیع با درج کد ۲۰ رقمی امکان رهگیری مروسلات ثبتی را برای گیرنده فراهم آورده است.

وی با تاکید بر این که هدف شبکه خدمت رسانی و تامین رفاه هموطنان است تصریح کرد: تمامی هزینه های پستی باید منطقی و مشخص باشد و دریافت مبالغ خارج از ضوابط غیر قابل توجیه است.

مهندس مهری بر پرهیز از انجام امور موازی که هزینه های گزافی را به جامعه تحمیل می کند تاکید و تصریح کرد: نگرش شرکت ملی پست در همکاری با دیگر دستگاه ها ایجاد هم افزایی و تعامل برد_برد در خدمت رسانی است.

مدیرعامل خواستار اجرایی شدن کامل تفاهم نامه منعقده بین پست و ثبت احوال شد و گفت: در راستای توسعه همکاری های دو جانبه ظرف ده روز آینده پیش نویس تفاهم نامه  جدید تدوین شود.

مهندس مهری مدیریت مرسوله از سوی مشتری را از برنامه های جدید شرکت ملی پست خواند و گفت: با تمهیدات انجام شده مشتری می تواند علاوه بر زمان توزیع مکان آن را نیز  به صورت آنلاین تعیین نماید.

وی به ظرفیت های بالای شبکه پستی اشاره کرد و گفت: شبکه تبادل اطلاعات اختصاصی پست؛سامانه مدیریت ناوگان رهسپاری (GPS) و دفاتر گسترده پستی از مهم ترین امکانات این مجموعه ارتباطی است.

رییس هیات مدیره افزود: در راستای تامین رفاه حال هموطنان ،امکان توزیع کارت هوشمند ملی در درب منازل متقاضیان با بالاترین سطح کیفی فراهم شده است.

دکتر درخشانیان نیز ضمن قدردانی از زحمات مجموعه کارکنان شبکه پستی اظهار امیدواری کرد: هماهنگی های لازم بین دو بخش حاکمیتی در راستای تسهیل و تسریع خدمت رسانی به مردم بیش از پیش صورت گیرد.

وی با اشاره به نقش زیربنایی پست در کاهش ترددهای شهری و بین شهری، آلاینده های زیست محیطی و افزایش بهره وری گفت: انتظار می رود تا خدماتی با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

رییس سازمان ثبت احوال کشور ادامه داد: بسیاری از سازمان ها و نهادها می توانند با استفاده از پتانسیل های موجود در شبکه پستی خدمات خود را به این مجموعه واگذار نمایند.

وی همچنین امیدواری کرد: تعاملات دو حوزه گسترش یافته و خدمات مطلوب و با کیفیتی به هموطنان عرضه شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches