×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی، گلخانه و نهاده‌ها در تهران

اقتصادتهران: ده ها شرکت داخلی و خارجی از ایران و شانزده کشور دیگر از سوم تا ششم آذر ماه با حضور در اولین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی،گلخانه، نهاده‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته تهران، جدیدترین تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

به گزارش ایلنا؛ اولین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی،گلخانه و نهاده‌ها؛ در این نمایشگاه که در فضائی بالغ بر ۷ هزار مترمربع برپا می شود، علاوه بر شرکت‌های برند داخلی، نمایندگانی از ۱۶ کشورخارجی نیز حضور خواهند داشت و جدیدترین فنآوری‌ها، تولیدات، محصولات و خدمات خودرا در حوزه کشاورزی، باغبانی و ماشین‌آلات و تجهیزات معرفی و ارائه می کنند.

در این نمایشگاه در کنار شرکت های داخلی، شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، آلمان، اسپانیا، ترکیه، چین، تایوان، تایلند، سریلانکا، هلند، لیتوانی، استونی، کره جنوبی، کانادا، آمریکا، یونان و فرانسه نیز حضور دارند که کشور چین به صورت پاویون در نمایشگاه مشارکت دارد.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی، گلخانه و نهاده‌ها را شرکت میلاد نور و با حمایت و همکاری معاونت باغبانی، وزارت جهادکشاورزی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، موسسه تحقیقات علوم باغبانی، بانک کشاورزی، انجمن تولیدکنندگان کشتبافت و اتحادیه باغداران سراسر کشور برگزار می کند.

معرفی پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری درحوزه‌های زنجیره باغبانی،گلخانه و کشت‌بافت، ایجاد زمینه‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی، معرفی توانمندی‌های زنجیره باغبانی درحوزه‌های تولید دانش و محصول در راستای سیاست­ های اقتصاد مقاومتی، ایجاد زمینه تبادل دانش فنی و تکنولوژی ها، نمایش دستاوردها، محصولات و خدمات تولیدکنندگان ایجاد و یا ارتقاء رویکرد صادرات محصولات و نهاده‌ها به سایر کشورها برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاهاست.

در نخستین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی،گلخانه، نهاده‌ها، ماشین‌آلات وصنایع وابسته؛ انواع گلخانه های مکانیزه، تجهیزات و تاسیسات گلخانه‌ای، انواع گیاهان فضای باز، انواع گل‌های شاخه‌ای،گلدانی، گیاهان‌ آپارتمانی، گیاهان‌دارویی و فرآورده‌های گیاهی، میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری، قارچ‌های خوراکی و فرآورده های مربوطه، انواع‌سبزی، صیفی و میوه‌های باغی و گلخانه‌ای، انواع بذر و نهاده‌های باغبانی، سیستم‌های سردخانه‌ای، ذخیره‌ساز ی و ماشین‌آلات فرآوری تولیدات باغی و گلخانه‌ای، آزمایشگاه‌های آب وخاک، کلینیک‌های گیاه پزشکی، بیوتکنولوژی و خدمات پشتیبانی گیاهی، ادوات،ماشین آلات و ابزار آلات باغبانی ارائه می شود.

اولین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی،گلخانه، نهاده‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از سوم تا ششم آذر ماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل نمایشگاه ­های بین المللی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو آماده بازدید علاقمندان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches