×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری مناقصات فرعی فاز ۱۱ پارس جنوبی تا دی ماه

اقتصادتهران: سرپرست مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت نفت و گاز پارس اعلام کرد: طراحی های پایه و اولیه طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی پایان یافته و اسناد مناقصه قراردادهای فرعی تهیه شده است و انتظار می رود این مناقصات تا پایان سال جاری میلادی (دی ماه) برگزار شود.

«رسول فلاح نژاد» امروز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی شرکت ها و پیمانکاران ایرانی با طرح های جدید بالادستی فاز ۱۱ میدان گازی پارس جنوبی به ایرنا گفت: از زمان انعقاد قرارداد این طرح با شرکت توتال تاکنون، برنامه ریزی فشرده ای برای انجام طراحی های اولیه و پایه صورت گرفته که به طور تقریبی به اتمام رسیده است.

وی اعلام کرد: اسناد مناقصه قراردادهای فرعی این میدان گازی تهیه شده و بین شرکت های مناقصه گر توزیع شده است، حتی پیشنهادهای مالی برای برخی قراردادها باز شده و در حال انعقاد است و چند قرارداد دیگر در مرحله نهایی شدن پیشنهادها قرار دارد.

«طبق برنامه ریزی، تا پایان سال جاری میلادی همه قرارداهای فرعی نهایی، جمع بندی و واگذار می شود و شرکت های برنده مشخص می شوند تا از ابتدای سال ۲۰۱۸ میلادی فعالیت اجرایی طرح را آغاز کنند».

سرپرست طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی افزود: مطالعات مربوط مرحله دوم طرح که مربوط به سکوهای فشارافزایی است، به موازات پیشرفت امور در دست پیگیری بوده و تا پایان امسال بر اساس برنامه ریزی این مطالعات جمع بندی می شود تا به الگو و روش نهایی مورد تایید برسیم و بر اساس آن کارهای مقدماتی انجام شود.

وی گفت: بر این اساس تا پایان امسال سازندگان و پیمانکاران اصلی طرح مشخص می شوند و شرکت ها باید نسبت به تجهیز کارگاه و آغاز عملیات اجرایی اقدام کنند.

معاون شرکت نفت و گاز پارس که با شرکت فرانسوی توتال کنسرسیوم توسعه میدان گازی ۱۱ پارس جنوبی را در دست اجرا دارد، سرعت انجام امور را مناسب دانست و توضیح داد: در ماه های اولیه طراحی، برای هر طرح مناقصات فرعی انجام می شود که تا این مرحله انجام طراحی ها و توزیع اسناد مناقصه و دریافت پیشنهادها صورت گرفته است و به نظر می رسد روال کار طبق برنامه و حتی در مواردی جلوتر از آن است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches