×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۵ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بانوان محلات منطقه هفت

اقتصادتهران: رئیس اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه ۷ از برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بانوان محلات منطقه خبر داد و گفت: این مسابقات با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان اقشار جامعه به ویژه بانوان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمد حیدری ضمن کلیدی دانستن نقش زنان در سلامت خانواده و جامعه، تصریح کرد: زنان به عنوان نیمی از پیکره اجتماع و مدیر خانه و مسئول نظم و تربیت کودکان خود، برای حفظ نشاط، شادابی و سلامتی، به ورزش نیازمند هستند.

وی گفت: مسابقات آمادگی جسمانی محلات در دور منطقه ای در تاریخ ۱۷ مرداد ماه در مجموعه ورزشی صادق زاده برگزار می شود.

رئیس اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه ۷ به شرایط برگزاری این دوره از مسابقات اشاره نمود و گفت: این مسابقات با حضور بانوان راه یافته به دور منطقه‌ای در ۹ رده سنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ بعدازظهر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به برگزاری دور منطقه‌ای مسابقات محلات در رشته کاراته بانوان خبر داد و خاطرنشان کرد: رقابت‌های کاراته بانوان محلات شهرداری منطقه ۷ با حضور ۲۵۰ شرکت‌کننده در ۳ رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو سبک کاتا و کمیته برگزار شد.

رئیس اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه ۷ در پایان به درخشش ورزشکاران منطقه در مسابقات پارالمپیاد شطرنج مناطق ۲۲گانه محلات شهر تهران اشاره کرد وگفت: این مسابقات برای اولین بار به میزبانی منطقه ۸ در مجموعه ورزشی شهید بیاتی برگزار شد که سعید آذرخوش از منطقه هفت در بخش نابینایان بر سکوی سوم این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches