×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره فقیدان کوهنورد در منطقه ۷

تهران اکونومی: رئیس اداره ورزش شهرداری منطقه ۷ از برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره فقیدان کوهنوردی اکبر بشر دوست و نرگس حکیمی در فرهنگسرای اندیشه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمد حیدری با اعلام این مطلب افزود: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره ی مربیان فقید کوهنوری زنده یادان “اکبر بشر دوست” و “نرگس حکیمی” و پیرو هماهنگی انجام شده با خانواده ایشان، فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی با همکاری شهرداری منطقه ۷ اقدام به برگزاری مراسم یادبودی در تاریخ چهارشنبه سوم دی ماه می نماید.

وی با اشاره به این که اکبر بشر دوست از پیشکسوتان کوهنوردی ایران بود، تصریح کرد: نرگس حکیمی در سومین دوره اردوی کمک مربی فدراسیون کوهنوری در سال ۱۳۳۶ در دوره زایگون، به عنوان اولین بانوی ایرانی کوهنورد به مقام مربیگری دست یافت. در سال ۳۶ و ۳۷ در بین تمامی کوه نوردان، اعم از زن و مرد امتیاز نفر دوم را از آن خود ساخت ودر کنگره کوه نوردی زنان در اتریش در سال ۱۳۵۲ نیز شرکت کرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches