×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری مراسم بزرگداشت پزشکان شمالغرب تهران

اقتصادتهران: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه دو تهران با اشاره به برنامه های این منطقه همزمان با روز پزشک گفت: از پزشکان فعال و مسن ترین عضو کانون پزشکان محلات منطقه قدردانی خواهد شد.

به گزارش روابط عومی شهرداری منطقه دو تهران، “ذبیح اله زارع ” با اعلام این مطلب افزود: همچنین در این روز ۹ تیم پزشکی شامل پزشک متخصص، پزشک عمومی، دندانپزشک، تغذیه، مامایی و روانشناسی در نواحی مختلف منطقه مستقر می شوند.

وی ویزیت پزشکی تخصصی و منزل به منزل ویژه شهروندان بی بضاعت محله هرندی منطقه ۱۲ را یکی دیگر از برنامه های این منطقه در روز پزشک یاد و تاکید کرد: این طرح به مدت ۵ روز در محله شهید هرندی منطقه دوازده اجرایی می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه دو بازدید از بیمارستان های شهید مدرس، رسول اکرم (ص) و میلاد و اهدای گل به پزشکان را از دیگر برنامه های این منطقه در روز پزشک بر شمرد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches