×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری سوگواره احلی من العسل ۱۶ شهریورماه در سراسر کشور

اقتصادتهران: مدیرکل قرآن، عترت و اقامه نماز آموزش و پرورش از برگزاری سوگواره احلی من العسل ۱۶ شهریورماه در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش مهر، محمدرضا مسیب زاده در دومین جلسه ستاد برنامه‌ریزی سوگواره سراسری احلی من العسل گفت: بر اساس سند تحول بنیادین وزارت آموزش‌ و پرورش راهکار ۴_۱ ایجاد زمینه ترویج و نهادینه‌سازی ولایت مداری، تبری و تولی، امربه ‌معروف و نهی از منکر، روحیه جهادی و زمینه‌سازی برای استقرار دولت مهدوی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه علمیه و معلمان اهمیت دارد.

وی به راهکار ۲_۲سند تحول بنیادین نیز اشاره کرد که به موضوع تعمیق مهارت‌های الهامی و تعالی ‌بخش دانش با استفاده از فرصت‌های ایام ‌الله و تقویت انس با دعا و توسل تأکید دارد. این راهکارهای سند تحول بنیادین مورد تأکید و توجه به اجرایی کردن آن وظیفه اصلی آموزش ‌و پرورش است.

وی سوگواره احلی من العسل را یکی از اتفاقات موفق با حضور هیئت‌های مذهبی دانست که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی کشور برگزار می‌شود.

مسیب زاده زمان برگزاری این سوگواره را روز شنبه ۱۶شهریور اعلام کرد و افزود: سوگواره احلی من العسل هفتمین سال خود را طی خواهد کرد که بی‌شک یکی از برنامه‌های حوزه دینی آموزش ‌و پرورش و یک تجربه خوب درزمینه مشارکت است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches