اقتصادتهران: به گزارش روابط عمومی بیمه “ما”، در این گردهمایی دو روزه که با هدف تبادل نظر مدیران در خصوص استفاده بیشتر از ظرفیتها و پتانسیلهای شعب و رفع مشکلات موجود برگزار شده بود، مهندس مجید صفدری در خصوص وظایف مدیران شعب و نمایندگان در راستای مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، عملکرد و افتخارات شرکت در شش ماه گذشته و همچنین اهداف پیش رو در جهت کسب پرتفوی پیش بینی شده و مزیتهای رقابتی بیمه “ما” به ارائه نکات مهمی پرداخت.
وی ضمن قدردانی از تمام مدیران، روسای شعب و نمایندگان در خصوص ویژگی های مثبت شرکت تصریح کرد: همکاران و نیروی انسانی همگی از نیروهای فنی، جوان، متخصص و زبده صنعت بیمه هستند، ضمن آنکه یکی از بزرگترین بانکهای کشور یعنی بانک ملت و صندوق بازنشستگی وزارت نفت به عنوان سهامداران بزرگ این شرکت هستند.
مدیر عامل شرکت بیمه “ما” در خصوص اهداف این شرکت تاکید کرد: به عنوان یک شرکت خدماتی فعالیتهایمان باید بر اساس دقت، سرعت، شفافیت در اطلاع رسانی و رضایت مشتری باشد.
وی تصریح کرد: هدف شرکت محقق نمودن برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال است، برنامههایی که جنبه اجرایی نداشته باشند فاقد هیچ ارزشی است و اقدام و عمل شایسته لازمه خدمات بیمه گری است.
مهندس صفدری تحقق ۴۸ درصدی EPS شرکت طی شش ماه سال جاری، افزایش ارزش سهام شرکت در بورس، امضای تفاهم نامه بیمه جامع پلنگ ایرانی با حضورمعاون رئیس جمهور، رشد ۶۰درصدی تولید حق بیمه، رشد ۲۳ درصدی تعداد بیمه نامهها و نسبت خسارت مناسب، افتتاح و راه اندازی ۱۱ شعبه در سراسر کشور و همچنین کسب جایگاه چهارمین شرکت بیمه ای از نظر رشد حق بیمه و نسبت خسارت مناسب از افتخارات بیمه “ما” در سال گذشته است.
در پایان مراسم، مهندس مجید صفدری ضمن تجلیل از تمام کارمندان، خواستار وفاق بیشتر بین همکاران و افزایش حس مسئولیت پذیری و پذیرش اشتباهات از جانب مدیران و روسای شعب در زمان بروز مشکلات شد.