×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری دوره‌های آموزش ترافیک به دانش آموزان منطقه۷

تهران اکونومی: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه هفت گفت: به منظور ارتقای فرهنگ ترافیکی در طی فصل زمستان سال جاری ۲۰۰ نمایش عروسکی در خصوص نظم و انضباط ترافیکی در ۷۰ مدرسه اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب افزود: علاوه بر اجرای نمایش عروسکی ، با همکاری پلیس راهور نیز سلسله آموزشهای ترافیکی به دانش آموزان داده می شود.

وی با اشاره به توزیع وسایل کمک آموزشی با موضوع ترافیک میان دانش آموزان توسط واحد آموزش معاونت ترافیک منطقه، تصریح کرد: این پروژه به صورت روزانه در سطح مدارس منطقه در حال اجرا است.

معاون شهردار منطقه ۷، تصریح کرد: آموزش به عنوان یکی از رئوس مثلث ترافیک و کلید رویارویی با مشکلات امروزه کلان شهرهای دنیا از اهمیت ویژه‌ای در ارتقاء و نهادینه‌سازی فرهنگ ترافیک جامعه برخوردار است.

امیرحسین حیدرنیا با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در این زمینه از منظر نوع آموزش و تعدد گروه‌های هدف، شیوه‌های مختلفی را می‌طلبد تا نیل به مقصود را در دراز مدت امکان پذیر نماید، تصریح کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک در راستای این مهم تلاش می‌کند تا بستر مناسبی را برای ارائه آموزش‌ها و تثبیت آن در اذهان عمومی فراهم کند.

به گفته وی یکی از گروه های هدف در آموزش فرهنگ ترافیک کودکان و نوجوانان هستند که این گروه به عنوان نسل آینده با یادگیری صحیح مفاهیم ترافیک و شیوه‌های درست رفت و آمد در شهر می‌توانند به رفع معضلات ناشی از تراکم ترافیک کمک کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches