×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری دوره تخصصی EMC VNX

تهران اکونومی: به همت کاریارارقام دوره‌های EMC در سطح Specialist Level برگزار می‌شود.

به گزارش موسسه دیدبان آی‌تی، کاریار ارقام به عنوان ارائه دهنده راه‌حل‌های جامع ونوین امنیتی، دوره تخصصی EMC را با هدف پرورش متخصصان سیستم‌های ذخیره‌سازی خانوادهEMC VNX و آشنایی کامل با تکنولوژی‌های موجود برگزار می کند. این گزارش می افزاید، به‌کارگیری تکنولوژی‌های موجود بر روی ردهVNX و ادغام سازی آن‌ها با سیستم عامل‌های ویندوز لینوکس و VM Ware و همچنین آموزش مباحث پیشرفته VNX نظیر Fast VP و Fast Cache از جمله مباحث مطروحه در این دوره هستند.

براساس این گزارش مباحث دیگری همچون مانیتورینگ، آشنایی با معماری استوریج EMC VNX و آشنایی با نحوه طراحی capacity planning وSizing در دستگاه های ذخیره سازی نیز در این دوره تدریس می گردد.

گفتنی است این دوره آموزشی که پیش‌نیاز آن EMCISM بوده و اعتباردهنده آن EMC است، به مدت چهل ساعت شامل ۲۴ ساعت آموزش و ۱۶ ساعت آزمایشگاه عملی خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر ازسایر دوره‌های آموزشی به سایتwww.cdigit.comمراجعه کنند.

لازم به ذکر است مرکز آموزش کاریار ارقام (cdigit.com) ضمن داشتن گواهینامه تائید صلاحیت از شرکت ملی نفت ایران و عضویت در شورای عالی انفورماتیک، با ارائه دوره‌های تخصصی و بالاترین استاندارد فنی، هم‌اکنون مدارک دوره‌های خود را با تائید مرکز آموزش مدیریت دولتی و دفتر آموزش و پژوهش استانداری تهران اعطا می‌نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches